Började blöda redan två dagar efter ÄL
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Jul 2011
    #1

    Började blöda redan två dagar efter ÄL

    I slutet av juli fick jag ett uteblivet missfall. Hade gått in i vecka 13 men fostret hade dött redan i vecka 6. Fick avsluta graviditeten med både tabletter och skrapning. Två veckor senare fick jag ägglossning och började blöda redan efter en vecka och den höll i sig i nästan tre veckor (!). Slutade strax innan senaste ägglossningen och vi påbörjade då en ny bebisverkstad. Men efter den ÄL började jag blöda redan efter 2 dagar och det håller i sig ännu, 1 1/2 vecka senare.

    Någon som varit med om liknande och ändå blivit gravid?
  2. 1
    Började blöda redan två dagar efter ÄL I slutet av juli fick jag ett uteblivet missfall. Hade gått in i vecka 13 men fostret hade dött redan i vecka 6. Fick avsluta graviditeten med både tabletter och skrapning. Två veckor senare fick jag ägglossning och började blöda redan efter en vecka och den höll i sig i nästan tre veckor (!). Slutade strax innan senaste ägglossningen och vi påbörjade då en ny bebisverkstad. Men efter den ÄL började jag blöda redan efter 2 dagar och det håller i sig ännu, 1 1/2 vecka senare.

    Någon som varit med om liknande och ändå blivit gravid?
  3. ttmt?
    #2
    beklagar ditt MA <3 låter ju lite skumt och har tyvärr inget annat råd att ge mer än att kontakta din gyn eller ring 1177
    Lycka till med bebisbakandet
  4. 2
    beklagar ditt MA <3 låter ju lite skumt och har tyvärr inget annat råd att ge mer än att kontakta din gyn eller ring 1177
    Lycka till med bebisbakandet
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar