Lanzarote vs Teneriffa?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2012
    #1

    Lanzarote vs Teneriffa?

    Vilken ö är bäst i februari månad.,tycker ni?
  2. 1
    Lanzarote vs Teneriffa? Vilken ö är bäst i februari månad.,tycker ni?
  3. Medlem sedan
    Oct 2015
    #2
    Utifrån vad? Klimatet är väl samma då de öarna är grannar?
  4. 2
    Utifrån vad? Klimatet är väl samma då de öarna är grannar?
  5. Medlem sedan
    Jun 2012
    #3
    Oj,uttryckte mej illa där.
    Jag kan väl säga överlag.
    Och de som varit på bägge öarna,favoriten..och varför. det är favoriten..klimat...fint vatten..tror det är varmast på södra delen av både Teneriffa och Lanzarote?
    Hotell ni kan rekommendera ...helst med strandpromenad och all inclusive .
    Oj,vad fel det blev i första inlägget.
    Tack för att du fick mej att vara lite mer specifik,hatshepsut!
  6. 3
    Oj,uttryckte mej illa där.
    Jag kan väl säga överlag.
    Och de som varit på bägge öarna,favoriten..och varför. det är favoriten..klimat...fint vatten..tror det är varmast på södra delen av både Teneriffa och Lanzarote?
    Hotell ni kan rekommendera ...helst med strandpromenad och all inclusive .
    Oj,vad fel det blev i första inlägget.
    Tack för att du fick mej att vara lite mer specifik,hatshepsut!
  7. Medlem sedan
    Oct 2015
    #4
    Jag har bara varit boende på Lanzarote. Men gillade hela ön så som jag såg den. All inclusive var helt ok. Inget man hurrade för, varken frukost eller middag (just ja, vi hade inte all inclusive. Bara typ frukost och middag) men liksom okej. För barnen var det kul med glass och så.

    Fint vatten, mjuk sand. Bara lite grus. Strandpromenad som sträckte sig flera kilometer. Över flera hotellområden och så till en liten shoppingkärna.

    Bodde på charterställe, med Bamse och gänget, ving?
  8. 4
    Jag har bara varit boende på Lanzarote. Men gillade hela ön så som jag såg den. All inclusive var helt ok. Inget man hurrade för, varken frukost eller middag (just ja, vi hade inte all inclusive. Bara typ frukost och middag) men liksom okej. För barnen var det kul med glass och så.

    Fint vatten, mjuk sand. Bara lite grus. Strandpromenad som sträckte sig flera kilometer. Över flera hotellområden och så till en liten shoppingkärna.

    Bodde på charterställe, med Bamse och gänget, ving?
  9. Medlem sedan
    Nov 2015
    #5
    Har bara varit på Lanzarote i februari. Kallt blåsigt. Röd flagg i havet hela veckan. kanske 15-18 grader i luften och svinkallt på natten. En av de sämsta semestrar jag haft. Inte bara pga vädret.
  10. 5
    Har bara varit på Lanzarote i februari. Kallt blåsigt. Röd flagg i havet hela veckan. kanske 15-18 grader i luften och svinkallt på natten. En av de sämsta semestrar jag haft. Inte bara pga vädret.
  11. Medlem sedan
    Oct 2015
    #6
    Vi var under sen april.
  12. 6
    Vi var under sen april.
  13. Medlem sedan
    Jun 2012
    #7
    Det blev Tennerifa
  14. 7
    Det blev Tennerifa
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar