Pokémon
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2015
    #1

    Pokémon

    Spelar ni?
  2. 1
    Pokémon Spelar ni?
  3. Medlem sedan
    Oct 2015
    #2
    Inte ännu. Yngste sonen spelade några dagar i somras och dissade sen det hela.
  4. 2
    Inte ännu. Yngste sonen spelade några dagar i somras och dissade sen det hela.
  5. Medlem sedan
    Oct 2015
    #3
    Hur gammal? de flesta jag vet är typ 10-13 plus deras föräldrar
  6. 3
    Hur gammal? de flesta jag vet är typ 10-13 plus deras föräldrar
  7. Medlem sedan
    Oct 2015
    #4
    Sexton.....spelade utan föräldrar.
  8. 4
    Sexton.....spelade utan föräldrar.
  9. Medlem sedan
    Oct 2015
    #5
    Förstod
  10. 5
    Förstod
  11. Medlem sedan
    Oct 2015
    #6
    ? Jag svarade på din fråga, eller var den retorisk och jag borde inte svarat?
  12. 6
    ? Jag svarade på din fråga, eller var den retorisk och jag borde inte svarat?
  13. Medlem sedan
    Aug 2013
    #7
    Nej, skulle aldrig falla mig in.
  14. 7
    Nej, skulle aldrig falla mig in.
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Yepp. Det gör jag. Jag har inte kommit jättelångt eftersom jag inte är så rörlig till fots och det är en hel del funktioner jag inte begriper mig på men spelar gör jag. Det enda spel förrutom att lägga patiens som jag pysslar med i telefonen f ö.

    En bra grej tycker jag är att jag genom spelet upptäckt kulturella saker i min stad som jag inte sett tidigare, nu senast ett konstverk på en lyktstolpe i centrala sta'n som jag aldrig tänkt på innan.
  16. 8
    Yepp. Det gör jag. Jag har inte kommit jättelångt eftersom jag inte är så rörlig till fots och det är en hel del funktioner jag inte begriper mig på men spelar gör jag. Det enda spel förrutom att lägga patiens som jag pysslar med i telefonen f ö.

    En bra grej tycker jag är att jag genom spelet upptäckt kulturella saker i min stad som jag inte sett tidigare, nu senast ett konstverk på en lyktstolpe i centrala sta'n som jag aldrig tänkt på innan.
  17. Medlem sedan
    Sep 2003
    #9
    Nej, har ingen smartphone.
  18. 9
    Nej, har ingen smartphone.
  19. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #10
    Nix
  20. 10
    Nix
  21. Medlem sedan
    Jan 2001
    #11

    inte tillräckligt smart telefon

    Dottern som är tretton år skulle nog gärna vilja spela Pokemon-Go, men varken hennes eller min telefon verkar klara av det -förmodligen är telefonerna inte tillräckligt nya, även om det är smartphones.
    För egen del är jag inte så sugen, jag tror att geo-cach skulle passa mig bättre i så fall.
  22. 11
    inte tillräckligt smart telefon Dottern som är tretton år skulle nog gärna vilja spela Pokemon-Go, men varken hennes eller min telefon verkar klara av det -förmodligen är telefonerna inte tillräckligt nya, även om det är smartphones.
    För egen del är jag inte så sugen, jag tror att geo-cach skulle passa mig bättre i så fall.
  23. Medlem sedan
    Nov 1999
    #12
    Nej - ingen i familjen gör det faktiskt. Hemma har de fullt upp med Musically
  24. 12
    Nej - ingen i familjen gör det faktiskt. Hemma har de fullt upp med Musically
  25. Medlem sedan
    Apr 2001
    #13
    Inte jag men sonen är aktiv, likaså min fd.
  26. 13
    Inte jag men sonen är aktiv, likaså min fd.
  27. Medlem sedan
    Sep 2016
    #14
    Nej men jag är med en väninnas bonusinkomst ibland när han spelar. Tycker det verkar rätt kul faktiskt.
  28. 14
    Nej men jag är med en väninnas bonusinkomst ibland när han spelar. Tycker det verkar rätt kul faktiskt.
  29. Medlem sedan
    Sep 2016
    #15
    Dumma autocorrect. Bonus-son ska det stå!
  30. 15
    Dumma autocorrect. Bonus-son ska det stå!
  31. Medlem sedan
    Oct 2015
    #16
    ? Det var ingen invändning alls.
  32. 16
    ? Det var ingen invändning alls.
  33. Medlem sedan
    Oct 2015
    #17
    Okej
  34. 17
    Okej
  35. Medlem sedan
    Oct 2015
    #18
    Kul. Det finns vinster absolut
  36. 18
    Kul. Det finns vinster absolut
  37. Medlem sedan
    Oct 2015
    #19
    Tror du gjort det annars ?
  38. 19
    Tror du gjort det annars ?
  39. Medlem sedan
    Oct 2015
    #20
    Vad är det?
  40. 20
    Vad är det?
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar