Dagens i-landsproblem:
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Dagens i-landsproblem:

    Surfen på telefonen är slut, ny period börjar imorron så det känns inte vettigt att fylla på för 69kr enbart för denna dagen. Nu sitter jag och pausar utanför en av Region Skånes lokaler och använder deras publika WiFi 😃 Jag skulle t o m kunna nå ett Pokestop (och samla på mig fler pokeballs t ex) på det WiFit men då måste jag placera mig där det saknas bänk och jag orkar inte stå 😂

    Nå, ert aktuella i-landsproblem?
  2. 1
    Dagens i-landsproblem: Surfen på telefonen är slut, ny period börjar imorron så det känns inte vettigt att fylla på för 69kr enbart för denna dagen. Nu sitter jag och pausar utanför en av Region Skånes lokaler och använder deras publika WiFi 😃 Jag skulle t o m kunna nå ett Pokestop (och samla på mig fler pokeballs t ex) på det WiFit men då måste jag placera mig där det saknas bänk och jag orkar inte stå 😂

    Nå, ert aktuella i-landsproblem?
  3. Medlem sedan
    Oct 2014
    #2
    Inte ett enda mer än att barnen och maken röstat ut mitt restaurang förslag ( tapas) o bi ska gå på Kina restaurang efter bowling. ...inte mitt första handval Helt enkelt!
  4. 2
    Inte ett enda mer än att barnen och maken röstat ut mitt restaurang förslag ( tapas) o bi ska gå på Kina restaurang efter bowling. ...inte mitt första handval Helt enkelt!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Dagens ilandsproblem blir nog att jag nu efter några glas vin stavar så förbannat illa så jag måste korrekturläsa allt innan jag klickar på skicka
  6. 3
    Dagens ilandsproblem blir nog att jag nu efter några glas vin stavar så förbannat illa så jag måste korrekturläsa allt innan jag klickar på skicka
  7. Medlem sedan
    Nov 2007
    #4
    Mitt I-landsproblem igår var att jag var så fruktansvärt trött men ändå rastlös.....jobbigt!!!
  8. 4
    Mitt I-landsproblem igår var att jag var så fruktansvärt trött men ändå rastlös.....jobbigt!!!
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Att Aff har allt färre medlemmar och blir allt ointressantare.
  10. 5
    Att Aff har allt färre medlemmar och blir allt ointressantare.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar