Vaccination mot influensa
Februaribarn 2017
  1. Medlem sedan
    Jul 2016
    #1

    Vaccination mot influensa

    Hur tänker ni om vaccination mot influensa? Vad har ni fått för råd av era barnmorskor och läkare?
  2. 1
    Vaccination mot influensa Hur tänker ni om vaccination mot influensa? Vad har ni fått för råd av era barnmorskor och läkare?
  3. Medlem sedan
    Oct 2016
    #2
    Citat Ursprungligen postat av Miss Porto Visa inlägg
    Hur tänker ni om vaccination mot influensa? Vad har ni fått för råd av era barnmorskor och läkare?

    Har inte ens tänkt på detta, men nu när du skriver vet jag ju att man väl rekommenderar det till gravida.. barnmorskan har inte sagt något än, men det kommer väl senare i höst/vinter..
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av Miss Porto Visa inlägg
    Hur tänker ni om vaccination mot influensa? Vad har ni fått för råd av era barnmorskor och läkare?

    Har inte ens tänkt på detta, men nu när du skriver vet jag ju att man väl rekommenderar det till gravida.. barnmorskan har inte sagt något än, men det kommer väl senare i höst/vinter..
  5. Medlem sedan
    Jul 2016
    #3
    Vaccinationerna drar igång den 9 november (i Stockholm) och ska man vaccinera sig så bör man göra det så fort som möjligt. Jag frågade min barnmorska (har inte heller fått någon info) men fick väldigt lite info mer än att det fanns tillgängligt och att gravida är en riskgrupp!
  6. 3
    Vaccinationerna drar igång den 9 november (i Stockholm) och ska man vaccinera sig så bör man göra det så fort som möjligt. Jag frågade min barnmorska (har inte heller fått någon info) men fick väldigt lite info mer än att det fanns tillgängligt och att gravida är en riskgrupp!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar