Hoppas
Försöker bli med barn
  1. ttmt?
    #1

    Hoppas

    Ingen mens än, mår lite halvkymigt, konstant hungrig och tät i näsan, "drar" i magen (känns inte riktigt som mensvärk) och borde fått mensen för 2 dagar sen....

    Tog ett test i morse (vanlig sticka) och tycker jag anar ett svagt streck men vågar inte lita på det utan får nog försöka komma iväg och handla ett CB idag och testa igen
  2. 1
    Hoppas Ingen mens än, mår lite halvkymigt, konstant hungrig och tät i näsan, "drar" i magen (känns inte riktigt som mensvärk) och borde fått mensen för 2 dagar sen....

    Tog ett test i morse (vanlig sticka) och tycker jag anar ett svagt streck men vågar inte lita på det utan får nog försöka komma iväg och handla ett CB idag och testa igen
  3. ttmt?
    #2
    Japp ett tydligt streck i morse och BF den 15/6

    Men nu när plusset är här då kommer alla tvivel och tankar, har vi tid, råd, plats, ork, hur blir det med studier och jobb???? 1000 frågor och massa oro men största oron är ändå MF, hade 3 st innan vi lyckades få nr 4 och nu är jag ännu äldre
  4. 2
    Japp ett tydligt streck i morse och BF den 15/6

    Men nu när plusset är här då kommer alla tvivel och tankar, har vi tid, råd, plats, ork, hur blir det med studier och jobb???? 1000 frågor och massa oro men största oron är ändå MF, hade 3 st innan vi lyckades få nr 4 och nu är jag ännu äldre
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar