Idag beställde jag
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Idag beställde jag

    ett gäng såna här. Dem tänkte jag dela ut till såna i min omgivning som jag vet tycker att det är en bra grej .

    Jag tycker själv att det var en jättefin idé! Både för att visa nyanlända att alla faktiskt inte önskar dem bort härifrån, men också för att visa främlingsfientliga stollar att det finns olika sätt att förhålla sig.

    Vad tänker ni när ni ser knappen?

    *I need some fine wine and you, you need to be nicer...*
  2. 1
    Idag beställde jag ett gäng såna här. Dem tänkte jag dela ut till såna i min omgivning som jag vet tycker att det är en bra grej .

    Jag tycker själv att det var en jättefin idé! Både för att visa nyanlända att alla faktiskt inte önskar dem bort härifrån, men också för att visa främlingsfientliga stollar att det finns olika sätt att förhålla sig.

    Vad tänker ni när ni ser knappen?

  3. Medlem sedan
    Nov 2015
    #2
    Jag tänker att jag vill ha en! Vart beställer man ? Perfekt julklapp.
  4. 2
    Jag tänker att jag vill ha en! Vart beställer man ? Perfekt julklapp.
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
  6. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Bra grej!!!
  7. 4
    Bra grej!!!
  8. Medlem sedan
    Jun 2004
    #5
    Oj, vad fint! Härligt initiativ, jag får en positiv och varm känsla i hjärtat när jag ser den
    - Childfree and lovin´it! -
  9. 5
    Oj, vad fint! Härligt initiativ, jag får en positiv och varm känsla i hjärtat när jag ser den
  10. Medlem sedan
    Aug 2011
    #6
    Eller hur?
  11. 6
    Eller hur?
  12. Medlem sedan
    Aug 2011
    #7
    Ja, det kan tyckas obetydligt men det tror inte jag att det är.
  13. 7
    Ja, det kan tyckas obetydligt men det tror inte jag att det är.
  14. Medlem sedan
    Jun 2004
    #8
    Precis! Ett enkelt sätt att göra stor nytta för personer som är nya i vårt land!
    - Childfree and lovin´it! -
  15. 8
    Precis! Ett enkelt sätt att göra stor nytta för personer som är nya i vårt land!
  16. Medlem sedan
    Jul 2003
    #9
    Fantastiskt, var hittar man dem? Själv har jag nyligen engagerat mig I refugee tech, ett inititiativ som hjälper nyanlända på olika sätt genom att bidra med teknisk kompetens.
  17. 9
    Fantastiskt, var hittar man dem? Själv har jag nyligen engagerat mig I refugee tech, ett inititiativ som hjälper nyanlända på olika sätt genom att bidra med teknisk kompetens.
  18. Medlem sedan
    Aug 2011
    #10
    De finns här: http://hellonewswede.tictail.com/

    Jag beställde igår men fick mejl idag att deras första omgång av pins hade gått åt som smör i solsken, men att det kommer in nya i slutet på nästa vecka. Helt lugnt för mig, roligt att det är så många som nappar på det

    "Ditt" projekt verkar bra! Kan du ge exempel på vad det kan vara för teknisk kompetens?
  19. 10
    De finns här: http://hellonewswede.tictail.com/

    Jag beställde igår men fick mejl idag att deras första omgång av pins hade gått åt som smör i solsken, men att det kommer in nya i slutet på nästa vecka. Helt lugnt för mig, roligt att det är så många som nappar på det

    "Ditt" projekt verkar bra! Kan du ge exempel på vad det kan vara för teknisk kompetens?
  20. Medlem sedan
    Aug 2006
    #11
    De skrivs upp på "skaffa"-listan.
  21. 11
    De skrivs upp på "skaffa"-listan.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar