Sjuk hemmadag
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    Sjuk hemmadag

    Åkt på någon flunsa och är hemma med förkyld don. Vi ligger nedbäddad i varsin soffa.
    Har roat mig med att titta på tv 4 nya syrrorna och skrattat så jag fick kramp i magen.
    När sonen vaknat till lite åker jag nog t affären o inhandlar långkoksmat. Bra att passa på tänker jag.
    För övrigt i dag så ska jag göra hemmaärenden och försöka att inte jobba....titta på film och kanske åka o byta t vinterdäck om vår verkstad har tid.
    Någon som har ett bra film eller serietips ( netflix viaplay)
    Syrrorna får jag nog hoppa 😅
    Någon bra långkoks recept att tipsa om ?
    Och vad gör ni då ?
  2. 1
    Sjuk hemmadag Åkt på någon flunsa och är hemma med förkyld don. Vi ligger nedbäddad i varsin soffa.
    Har roat mig med att titta på tv 4 nya syrrorna och skrattat så jag fick kramp i magen.
    När sonen vaknat till lite åker jag nog t affären o inhandlar långkoksmat. Bra att passa på tänker jag.
    För övrigt i dag så ska jag göra hemmaärenden och försöka att inte jobba....titta på film och kanske åka o byta t vinterdäck om vår verkstad har tid.
    Någon som har ett bra film eller serietips ( netflix viaplay)
    Syrrorna får jag nog hoppa 😅
    Någon bra långkoks recept att tipsa om ?
    Och vad gör ni då ?
  3. Medlem sedan
    Nov 2015
    #2
    Bara namnet på serien gör att jag inte vill titta. Tråkigt att vara sjuk
    Jag är hemma och lite skruttig. Fick en allergisk reaktion i går mot en ny medicin jag blev övertalad att testa. Svullnade upp i hals och ansikte så pass att jag inte kunde prata...Jag och läkemedel är en dålig kombination. Nu är det bättre men trött och grisögon.
    Långkok njae jag kan bara gulaschsoppa, pulled pork och tjälknöl.
    Krya på dig!
  4. 2
    Bara namnet på serien gör att jag inte vill titta. Tråkigt att vara sjuk
    Jag är hemma och lite skruttig. Fick en allergisk reaktion i går mot en ny medicin jag blev övertalad att testa. Svullnade upp i hals och ansikte så pass att jag inte kunde prata...Jag och läkemedel är en dålig kombination. Nu är det bättre men trött och grisögon.
    Långkok njae jag kan bara gulaschsoppa, pulled pork och tjälknöl.
    Krya på dig!
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    Ett serietips är om du inte sett den svenska serien "Tjockare än vatten" på svtplay. Den är inne på andra säsongen nu, första var kalasbra.

    Vi (jag, sambon och sonen) sitter på tåget in till London där vi ska vara några dagar nu. Om nån timme är vi på hotellet och det är inte en minut för tidigt.
  6. 3
    Ett serietips är om du inte sett den svenska serien "Tjockare än vatten" på svtplay. Den är inne på andra säsongen nu, första var kalasbra.

    Vi (jag, sambon och sonen) sitter på tåget in till London där vi ska vara några dagar nu. Om nån timme är vi på hotellet och det är inte en minut för tidigt.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Ja fy fn vilken....

    skitserie det verkade vara. Hustrun fick allergiska utslag av att se den.

    Krya på dig.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  8. 4
    Ja fy fn vilken.... skitserie det verkade vara. Hustrun fick allergiska utslag av att se den.

    Krya på dig.
  9. Medlem sedan
    Oct 2014
    #5
    det pinsamma blir ju att de tidigare gått ut med att serien skildrar verkligheten bra och att de använts sig av medicinsk expertis för att få et så realistiskt som möjligt. Som parodi är den ju annars rätt kul
  10. 5
    det pinsamma blir ju att de tidigare gått ut med att serien skildrar verkligheten bra och att de använts sig av medicinsk expertis för att få et så realistiskt som möjligt. Som parodi är den ju annars rätt kul
  11. Medlem sedan
    Oct 2014
    #6
    Ha så kul i London och tack för tipset!
  12. 6
    Ha så kul i London och tack för tipset!
  13. Medlem sedan
    Oct 2014
    #7
    ja researchen där var ju inte så bra ,)
  14. 7
    ja researchen där var ju inte så bra ,)
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Krya på er.
  16. 8
    Krya på er.
  17. Medlem sedan
    Feb 2016
    #9
    Frostar av frysen. Så kul har jag det.
  18. 9
    Frostar av frysen. Så kul har jag det.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar