Vem vinner i morgon?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 1998
    #1

    Vem vinner i morgon?

    Vem TROR ni vinner? Hillary eller Donald?
    Oberoende av vad ni tycker om de båda.

    Hoppas på Hillary gör väl de flesta svenskar
    http://lh5.ggpht.com/_ALIyxtTnTKY/TR...ForHIllary.jpg

    http://sites.psu.edu/juanitauribercl...pswqc4ev8g.jpg
  2. 1
    Vem vinner i morgon? Vem TROR ni vinner? Hillary eller Donald?
    Oberoende av vad ni tycker om de båda.

    Hoppas på Hillary gör väl de flesta svenskar
    http://lh5.ggpht.com/_ALIyxtTnTKY/TR...ForHIllary.jpg

    http://sites.psu.edu/juanitauribercl...pswqc4ev8g.jpg
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Clinton

    Hon har råd att förlora någon av de s.k. "Swing states" och vinna ändå, det har knappast Trump.
    Bedrövligt att processen har lyckats få fram två kandidater som bägge är så illa omtyckta av breda grupper. Vilket parti som helst hade kunnat ställa upp med en annan kandidat och troligen ta hem det hela rätt enkelt.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Clinton Hon har råd att förlora någon av de s.k. "Swing states" och vinna ändå, det har knappast Trump.
    Bedrövligt att processen har lyckats få fram två kandidater som bägge är så illa omtyckta av breda grupper. Vilket parti som helst hade kunnat ställa upp med en annan kandidat och troligen ta hem det hela rätt enkelt.
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    Clinton, allt annat känns fullständigt otänkbart. Jag tror att mången inbiten republikan faktiskt lägger rösten på Clinton i ren desperation. De gillar henne inte men att ha Trump som president är många gånger värre.

    Ganska fördomsfullt tror jag också att en hel del av Trumps väljare återfinns bland soffliggarna. De masar sig inte i väg men gillar att gnälla.
  6. 3
    Clinton, allt annat känns fullständigt otänkbart. Jag tror att mången inbiten republikan faktiskt lägger rösten på Clinton i ren desperation. De gillar henne inte men att ha Trump som president är många gånger värre.

    Ganska fördomsfullt tror jag också att en hel del av Trumps väljare återfinns bland soffliggarna. De masar sig inte i väg men gillar att gnälla.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Har trott att...

    Clinton ska vinna hela tiden, eftersom hon är ju kvinna, allt ska så gott som vara av kvinnligt kön numera, vad som helst bara det är en kvinna. Dessutom görs ju mängder med reportage (i alla fall svenska) att det är "bara" vita kränkta män som röstar på Donald och nu ska de minsann knäppas på näsan och bespottas så mycket det bara går (av kvinnliga vänsterjournalister).

    Clinton utan tvekan, sen verkar de vara "nästan" lika illa omtyckta båda två. Förresten undrar man ju om man kan kalla USA demokrati, när det i stort sett bara är några familjer som prenumererar på presidentposterna.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  8. 4
    Har trott att... Clinton ska vinna hela tiden, eftersom hon är ju kvinna, allt ska så gott som vara av kvinnligt kön numera, vad som helst bara det är en kvinna. Dessutom görs ju mängder med reportage (i alla fall svenska) att det är "bara" vita kränkta män som röstar på Donald och nu ska de minsann knäppas på näsan och bespottas så mycket det bara går (av kvinnliga vänsterjournalister).

    Clinton utan tvekan, sen verkar de vara "nästan" lika illa omtyckta båda två. Förresten undrar man ju om man kan kalla USA demokrati, när det i stort sett bara är några familjer som prenumererar på presidentposterna.
  9. Medlem sedan
    Nov 2015
    #5
    Hillary! Annars bokar jag den där biljetten till månen ändå.
  10. 5
    Hillary! Annars bokar jag den där biljetten till månen ändå.
  11. Medlem sedan
    Oct 2015
    #6
    Jag kan känna jag vet inget alls. Och efter diskussioner med framförallt yngste sonen som engagerat sig så vet jag inte ens vem jag föredrar.

    Innan var det Clinton.
  12. 6
    Jag kan känna jag vet inget alls. Och efter diskussioner med framförallt yngste sonen som engagerat sig så vet jag inte ens vem jag föredrar.

    Innan var det Clinton.
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    För ett tag sedan trodde jag Trump, Nu tror jag Clinton.

    Ingen av dem är någon favorit hos mig men Clinton känns tveklöst som det minst dåliga. Hellre hade jag behållt Obama en period till och jag är nog inte ensam.
  14. 7
    För ett tag sedan trodde jag Trump, Nu tror jag Clinton.

    Ingen av dem är någon favorit hos mig men Clinton känns tveklöst som det minst dåliga. Hellre hade jag behållt Obama en period till och jag är nog inte ensam.
  15. Medlem sedan
    Dec 2005
    #8
    äh men nu har du blitt kvinnohatare, jag som hela tiden trott att du är feminist.

    Du får komma på feministiskt retreat hemma hos mig så ska du nog bli omvänd
  16. 8
    äh men nu har du blitt kvinnohatare, jag som hela tiden trott att du är feminist.

    Du får komma på feministiskt retreat hemma hos mig så ska du nog bli omvänd
  17. Medlem sedan
    Nov 2000
    #9
    Clinton! Om Trump vinner vet jag inte om jag vill vara med längre.....
  18. 9
    Clinton! Om Trump vinner vet jag inte om jag vill vara med längre.....
  19. Medlem sedan
    May 2004
    #10

    Ja det stämmer...

    faktiskt Linnea, ligger en del i det du påpekar. Ju mer män bespottas desto mer kvinnohatare blir jag. Nää jag har aldrig någonsin varit feminist och kommer aldrig heller bli, över min döda kropp.

    Det är inte värt att du tar hem mig, dels verkar du alldeles för snäll och trevlig och sen kan jag ju ha dåligt inflytande på dina barn med.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  20. 10
    Ja det stämmer... faktiskt Linnea, ligger en del i det du påpekar. Ju mer män bespottas desto mer kvinnohatare blir jag. Nää jag har aldrig någonsin varit feminist och kommer aldrig heller bli, över min döda kropp.

    Det är inte värt att du tar hem mig, dels verkar du alldeles för snäll och trevlig och sen kan jag ju ha dåligt inflytande på dina barn med.
  21. Medlem sedan
    Dec 2005
    #11
    Nu råkar jag ha stencoola barn som kan kasta snöboll ashårt så de klarar sig nog, inga jäkla tjejkast här inte 😝
  22. 11
    Nu råkar jag ha stencoola barn som kan kasta snöboll ashårt så de klarar sig nog, inga jäkla tjejkast här inte 😝
  23. Medlem sedan
    Oct 2015
    #12


    Vad skriver du?
  24. 12


    Vad skriver du?
  25. Medlem sedan
    Aug 2013
    #13
    Jag tror Hillary, även om jag knappast känner mig säker på det.
  26. 13
    Jag tror Hillary, även om jag knappast känner mig säker på det.
  27. Medlem sedan
    Dec 2005
    #14
    Jag försökte vara lite ironisk
  28. 14
    Jag försökte vara lite ironisk
  29. Medlem sedan
    Jul 2003
    #15
    Parkerar här.
  30. 15
    Parkerar här.
  31. Medlem sedan
    Oct 2006
    #16
    Tror Hillary men med nöd och näppe.
    Sen tror jag problemen fortsätter iaf pga att de motarbetari kongress och kanske när minstrar ska utses (alltså jag är skitdålig på representanthuset, senat osv osv, minns inte riktigt hur allt går till).

    Nu minns jag inte vad gubben hette, John? Som uttalat att han ska göra allt han kan för att sätta käppar i hjulet om Hillary vinner.

    Lite som det ser ut i Sverige för tillfället.
  32. 16
    Tror Hillary men med nöd och näppe.
    Sen tror jag problemen fortsätter iaf pga att de motarbetari kongress och kanske när minstrar ska utses (alltså jag är skitdålig på representanthuset, senat osv osv, minns inte riktigt hur allt går till).

    Nu minns jag inte vad gubben hette, John? Som uttalat att han ska göra allt han kan för att sätta käppar i hjulet om Hillary vinner.

    Lite som det ser ut i Sverige för tillfället.
  33. Medlem sedan
    Jul 2003
    #17
    Menar du Richard Burr? Eller det är säkert fler som på olika sätt hotat Clinton eller vad de ska göra ifall Clinton blir president...
  34. 17
    Menar du Richard Burr? Eller det är säkert fler som på olika sätt hotat Clinton eller vad de ska göra ifall Clinton blir president...
  35. Medlem sedan
    Nov 1999
    #18
    Får jag påminna herr kvinnohatare att vi inte haft någon kvinna på stadsministerposten än här i Sverige, så du får känna dig trygg här i alla fall. Det är ju knappast så att kvinnorna tagit över hela världen - om det känns hotfullt finns det MÅNGA länder kvar där vi kvinnor knappt får visa oss ute... *ironisk*

    Föreställ dig en kvinna med Trumps CV försöka kandidera till president. Det hade räckt med barn med flera olika män så hade hon varit diskvalificerad...
  36. 18
    Får jag påminna herr kvinnohatare att vi inte haft någon kvinna på stadsministerposten än här i Sverige, så du får känna dig trygg här i alla fall. Det är ju knappast så att kvinnorna tagit över hela världen - om det känns hotfullt finns det MÅNGA länder kvar där vi kvinnor knappt får visa oss ute... *ironisk*

    Föreställ dig en kvinna med Trumps CV försöka kandidera till president. Det hade räckt med barn med flera olika män så hade hon varit diskvalificerad...
  37. Medlem sedan
    Sep 2005
    #19
    Hillary, med nöd och näppe.
  38. 19
    Hillary, med nöd och näppe.
  39. Medlem sedan
    Oct 2006
    #20
    Jag minns hur han ser ut men inte vad han heter. Ska kolla hur Burr ser ut.
    Ja kanske han, för jag tänkte på John Kerry men han är ju demokrat (namnen snarlika, ja eller iaf går att blanda ihop).

    De pratade om honom i morse i TV.
  40. 20
    Jag minns hur han ser ut men inte vad han heter. Ska kolla hur Burr ser ut.
    Ja kanske han, för jag tänkte på John Kerry men han är ju demokrat (namnen snarlika, ja eller iaf går att blanda ihop).

    De pratade om honom i morse i TV.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar