Hej. Helt ny på detta forum och finns säkert tusen trådar om detta men nu blev det en egen här och jag hoppas det är okej att jag frågar er här. Min största längtan är att äntligen få bli mamma. Jag behöver dock få lite klarhet i om det är så att jag kanske faktiskt är det äntligen. Haft jättemycket samlag med mannen och han har kommit i mig varje gång. Nu har jag haft väldigt ont i tjej magen flera dagar. Det är en och en halv vecka till mens(alltid regelbunden) nu ikväll fick jag till min förvåning när jag varit på toaletten en ljusare röd flytning på pappret.. aldrig haft mellanblödningar och aldrig varit oregelbunden som sagt. Kan det ha varit en nidis? Inga övriga symptom förutom trött och småtjurig över småsaker. Sedan har jag haft extremt jäkla obehag av min egen doft på jobbet, frågade tillochmed en kollega om jag luktade något? Svettas mer och tycker "fiffi" luktar trots dusch varje dag😂😅. Ja ni hör ju. För tidigt för test så tänkte höra om era erfarenheter i ämnet. Var gravid i våras men det slutade inte alls kul då fostret dött i v 6 och kroppen klarade inte av att stöta ut det självmant. Fick göra en skrapning under narkos. Mått så otroligt dåligt psykiskt sen dess så jag hoppas att det äntligen är dags för mig på riktigt denna gång. Tack för mig☺️