En alltigenom lyckad dag
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    En alltigenom lyckad dag

    Trillade ur sängen, tappade kaffet, lyckades bloda ner reumatologens kliniskt rena bassäng och avslutade med att köra på ett vildsvin. Dock inte i bassängen.

    Nämen....somliga lever ju spännande liv liksom
    unlearn
  2. 1
    En alltigenom lyckad dag Trillade ur sängen, tappade kaffet, lyckades bloda ner reumatologens kliniskt rena bassäng och avslutade med att köra på ett vildsvin. Dock inte i bassängen.

    Nämen....somliga lever ju spännande liv liksom
  3. Medlem sedan
    Nov 2015
    #2
    Nämen ? Vilken otur. Drick varmt och håll dig varm och krama moderaten.
  4. 2
    Nämen ? Vilken otur. Drick varmt och håll dig varm och krama moderaten.
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Inga brutna ben?

    Jaja, man kan inte lyckas med allt...

    Jag höll på att köra på ett vildsvin på väg hem från jobbet för några dagar sedan. En hel familj traskade över vägen vid strövområdet och just som jag trodde att det sista hade passerat springen en till upp på vägen just framför bilen! Det blev en väldigt snabb inbromsning där och jag missade den med en hårsmån. De har blivit alldeles för vanliga på senare år.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Inga brutna ben? Jaja, man kan inte lyckas med allt...

    Jag höll på att köra på ett vildsvin på väg hem från jobbet för några dagar sedan. En hel familj traskade över vägen vid strövområdet och just som jag trodde att det sista hade passerat springen en till upp på vägen just framför bilen! Det blev en väldigt snabb inbromsning där och jag missade den med en hårsmån. De har blivit alldeles för vanliga på senare år.
  7. Medlem sedan
    Apr 2001
    #4
    Den trevliga jägaren berättade att han hade varit på sex spårningar i går så vi har gott om vildsvin härnere.
  8. 4
    Den trevliga jägaren berättade att han hade varit på sex spårningar i går så vi har gott om vildsvin härnere.
  9. Medlem sedan
    Apr 2001
    #5
    Jamen. När jag sedan satt med limpistolen (har ett fantastiskt projekt på gång av gamla toarullar och uttjänta biblioteksböcker, låter galet men ska bli fönsterdekorationer.) tänkte jag "eller ska du kanske limma en annan dag" haha.
  10. 5
    Jamen. När jag sedan satt med limpistolen (har ett fantastiskt projekt på gång av gamla toarullar och uttjänta biblioteksböcker, låter galet men ska bli fönsterdekorationer.) tänkte jag "eller ska du kanske limma en annan dag" haha.
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6

    Usch vilket...

    oflyt, ibland bara skiter det sig på nåt sätt. Hoppas på tur för dig framöver. Testa och köp en trisslott
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  12. 6
    Usch vilket... oflyt, ibland bara skiter det sig på nåt sätt. Hoppas på tur för dig framöver. Testa och köp en trisslott
  13. Medlem sedan
    Apr 2001
    #7
    Haha ja, det kanske får bli en i morgon efter jobbet
  14. 7
    Haha ja, det kanske får bli en i morgon efter jobbet
  15. Medlem sedan
    Nov 2000
    #8
    Å fy!! Hoppas du får sova gott inatt, i morgon är en annan dag.
  16. 8
    Å fy!! Hoppas du får sova gott inatt, i morgon är en annan dag.
  17. Medlem sedan
    Oct 2015
    #9
    Vad? Så himskandes tokigt!! Hur klarade sig du, bilen och vildsvinet?

    Imorgon bara måste bli bättre!!
  18. 9
    Vad? Så himskandes tokigt!! Hur klarade sig du, bilen och vildsvinet?

    Imorgon bara måste bli bättre!!
  19. Medlem sedan
    Apr 2001
    #10
    Torsdagar är alltid bra dagar. Man får inte ha favoritelever men två av de absolut roligaste grupperna jag har är på torsdagar. Jag ser fram emot en hård match, ibland står de redan i entrén och börjar prata . Lyckliga jag som har ett så roligt jobb!
  20. 10
    Torsdagar är alltid bra dagar. Man får inte ha favoritelever men två av de absolut roligaste grupperna jag har är på torsdagar. Jag ser fram emot en hård match, ibland står de redan i entrén och börjar prata . Lyckliga jag som har ett så roligt jobb!
  21. Medlem sedan
    Apr 2001
    #11
    Mest synd om lilla vildsvinet men som sagt var, jägaren var snäll och trevlig och verkade ha stor spårvana.
  22. 11
    Mest synd om lilla vildsvinet men som sagt var, jägaren var snäll och trevlig och verkade ha stor spårvana.
  23. Medlem sedan
    Oct 2015
    #12
    Okej, tråkigt med djur som skadas såklart.

    Men bra att du inte fick mer att hantera.....
  24. 12
    Okej, tråkigt med djur som skadas såklart.

    Men bra att du inte fick mer att hantera.....
  25. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #13
    En dag fylld med spännande händelser eller inte.
    Sicken dag, men du, då kan den här dagen bara bli bättre.
    Hur gick det med vildsvinet förresten?
  26. 13
    En dag fylld med spännande händelser eller inte.
    Sicken dag, men du, då kan den här dagen bara bli bättre.
    Hur gick det med vildsvinet förresten?
  27. Medlem sedan
    Jul 2003
    #14
    Ojojoj. Det var verkligen mycket på en och samma dag.

    Har inte tänkt på det tidigare men får väl vara glad att slippa vildsvin här inne i staden i alla fall. En risk mindre, även om man oroar sig inte minst över barnen som cyklar här i stadstrafiken.

    Hoppas att resten av din vecka blir desto bättre!
  28. 14
    Ojojoj. Det var verkligen mycket på en och samma dag.

    Har inte tänkt på det tidigare men får väl vara glad att slippa vildsvin här inne i staden i alla fall. En risk mindre, även om man oroar sig inte minst över barnen som cyklar här i stadstrafiken.

    Hoppas att resten av din vecka blir desto bättre!
  29. Medlem sedan
    Sep 2003
    #15
    Det var ju väl att vildsvinet inte befann sig i bassängen!

    Det lät som ett lite väl spännande liv dock, hoppas att dagen blir lugnare idag.

    Själv blev jag påkörd bakifrån vid en utfart med stopplikt igår. Jäklar vad arg jag blev! For ut ur bilen och skällde på föraren av den andra bilen, en tanta i min egen ålder som försökte skämta bort det lite. Hon var väl lika chockad som jag antagligen. Men det blev bara en buckla på hennes bil, vår bil fick inte ens ett märke och dottern och jag klarade våra nackar. Men jag är lite fascinerad över min reaktion, jag är verkligen inte en arg person som skäller ut folk men jag blev riktigt skitförbannad och det fick hon höra. Stackaren.
  30. 15
    Det var ju väl att vildsvinet inte befann sig i bassängen!

    Det lät som ett lite väl spännande liv dock, hoppas att dagen blir lugnare idag.

    Själv blev jag påkörd bakifrån vid en utfart med stopplikt igår. Jäklar vad arg jag blev! For ut ur bilen och skällde på föraren av den andra bilen, en tanta i min egen ålder som försökte skämta bort det lite. Hon var väl lika chockad som jag antagligen. Men det blev bara en buckla på hennes bil, vår bil fick inte ens ett märke och dottern och jag klarade våra nackar. Men jag är lite fascinerad över min reaktion, jag är verkligen inte en arg person som skäller ut folk men jag blev riktigt skitförbannad och det fick hon höra. Stackaren.
  31. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #16
    Då skulle du höra mig, den gången jag skulle backa bilen ut bilen från fickan i ett garage och såg fyra händer på bakrutan (tack och lov innan jag började köra). Den mamman fick en utskällning som hon sent skulle glömma. Man låter inte sina barn springa omkring i ett stort garage och leka.
  32. 16
    Då skulle du höra mig, den gången jag skulle backa bilen ut bilen från fickan i ett garage och såg fyra händer på bakrutan (tack och lov innan jag började köra). Den mamman fick en utskällning som hon sent skulle glömma. Man låter inte sina barn springa omkring i ett stort garage och leka.
  33. Medlem sedan
    Sep 2003
    #17
    Det var mycket på en dag! Hoppas att du mår ok!
  34. 17
    Det var mycket på en dag! Hoppas att du mår ok!
  35. Medlem sedan
    Apr 2001
    #18
    Jag hoppas att jägaren hittade den, de hade ju så mycket jobb så jag ville inte ringa och störa.
  36. 18
    Jag hoppas att jägaren hittade den, de hade ju så mycket jobb så jag ville inte ringa och störa.
  37. Medlem sedan
    Apr 2001
    #19
    Den blev bättre redan i dag. Jag underhöll ligisttöserna med framförallt bassänghistorien. De skrattade så de tjöt och skrek att de skulle dööööööö av pinsamhet om de hade mensat ner en bassäng.
  38. 19
    Den blev bättre redan i dag. Jag underhöll ligisttöserna med framförallt bassänghistorien. De skrattade så de tjöt och skrek att de skulle dööööööö av pinsamhet om de hade mensat ner en bassäng.
  39. Medlem sedan
    Oct 2014
    #20
    oj, hoppas dagarna efter varit bättre !
  40. 20
    oj, hoppas dagarna efter varit bättre !
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar