Hörnini skåningar
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    Hörnini skåningar

    Ska ni gå på en enda julmarknad tycker jag att ni kan satsa på att komma till Lunds stadshall på lördag - eller räknas det som reklam? Om inte annat kan det vara minnesvärt att spana in min och mammas senaste, relativt urflippade idé om dekorationer. Halmbalar, en säck grönkål och de stickade luvorna som senare på kvällen ska smygas iväg till en sjukhuspark i närheten hehe. Jag har gjort en gigantisk oro av kasserade biblioteksböcker också, den blir nog vinst i lotteriet. Just nu känner jag mig som ett kreativt monster. Enorma sömnproblem är inte alltid av ondo Och till er övriga kan jag kanske ta ett foto på stolligheterna.
    unlearn
  2. 1
    Hörnini skåningar Ska ni gå på en enda julmarknad tycker jag att ni kan satsa på att komma till Lunds stadshall på lördag - eller räknas det som reklam? Om inte annat kan det vara minnesvärt att spana in min och mammas senaste, relativt urflippade idé om dekorationer. Halmbalar, en säck grönkål och de stickade luvorna som senare på kvällen ska smygas iväg till en sjukhuspark i närheten hehe. Jag har gjort en gigantisk oro av kasserade biblioteksböcker också, den blir nog vinst i lotteriet. Just nu känner jag mig som ett kreativt monster. Enorma sömnproblem är inte alltid av ondo Och till er övriga kan jag kanske ta ett foto på stolligheterna.
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Läste först "saluhall"

    Stadshall, vilken är det? Är det den ruggigt fula, runda, byggnaden vid Stortorget?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Läste först "saluhall" Stadshall, vilken är det? Är det den ruggigt fula, runda, byggnaden vid Stortorget?
  5. Medlem sedan
    Nov 2015
    #3
    Nu önskar jag att jag var skåning för en dag 😉 Hoppas att det blir lyckat!
  6. 3
    Nu önskar jag att jag var skåning för en dag 😉 Hoppas att det blir lyckat!
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #4
    Finns DU där ?

    Funderar på det
  8. 4
    Finns DU där ?

    Funderar på det
  9. Medlem sedan
    Nov 1998
    #5
    Ja, jag var där och hasade plank 1968. Så stod vi där och kollade på bygget och då sa jag - Fy fan vad fult det blir! Inte visste jag att chefen Josefsson stod där bredvid och rökte en cigarill. Så jag blev avskedad direkt.
    Som sagt. man blir ju aldrig förlåten när man har rätt!
  10. 5
    Ja, jag var där och hasade plank 1968. Så stod vi där och kollade på bygget och då sa jag - Fy fan vad fult det blir! Inte visste jag att chefen Josefsson stod där bredvid och rökte en cigarill. Så jag blev avskedad direkt.
    Som sagt. man blir ju aldrig förlåten när man har rätt!
  11. Medlem sedan
    Nov 1998
    #6
    Är det Waldorfskolans julbasar 10-16?
    Jag hade tänkt att gå dit hursomhelst.
  12. 6
    Är det Waldorfskolans julbasar 10-16?
    Jag hade tänkt att gå dit hursomhelst.
  13. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #7

    Så är det!

    En universell sanning!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  14. 7
    Så är det! En universell sanning!
  15. Medlem sedan
    Apr 2001
    #8
    Jajamensan! Bara fikat är värt ett besök, niorna har gått all in
  16. 8
    Jajamensan! Bara fikat är värt ett besök, niorna har gått all in
  17. Medlem sedan
    Apr 2001
    #9
    Det hoppas jag också för nu är jag rätt trött på att organisera den haha
  18. 9
    Det hoppas jag också för nu är jag rätt trött på att organisera den haha
  19. Medlem sedan
    Apr 2001
    #10
    Mäh, klart jag är. Fast just i år är det flera helgalna muppar som står så det kan vara svårt att lista ut vem tant är. Not. Kolla efter den som helhandspekar mest haha
  20. 10
    Mäh, klart jag är. Fast just i år är det flera helgalna muppar som står så det kan vara svårt att lista ut vem tant är. Not. Kolla efter den som helhandspekar mest haha
  21. Medlem sedan
    Apr 2001
    #11
    Du är så himla välkommen. I ett svagt ögonblick har jag lovat hålla workshop i paketinslagning så du får väl ta med någon av Amnestys böcker dit.
  22. 11
    Du är så himla välkommen. I ett svagt ögonblick har jag lovat hålla workshop i paketinslagning så du får väl ta med någon av Amnestys böcker dit.
  23. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #12
    Jag var där och hittade ingen som kunde stämma in
  24. 12
    Jag var där och hittade ingen som kunde stämma in
  25. Medlem sedan
    Apr 2001
    #13
    Men HUR kan det vara möjligt ? Jag tyckte att jag ägnade halva dagen till att helhandspeka haha. Det var vi som sålde allt stolligt återbrukspyssel.
  26. 13
    Men HUR kan det vara möjligt ? Jag tyckte att jag ägnade halva dagen till att helhandspeka haha. Det var vi som sålde allt stolligt återbrukspyssel.
  27. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #14
    Jag letade, stod på övervåningen eller undervåningen. Fasiken, jag skulle sett till att du skickade en bild på dig innan
  28. 14
    Jag letade, stod på övervåningen eller undervåningen. Fasiken, jag skulle sett till att du skickade en bild på dig innan
  29. Medlem sedan
    Apr 2001
    #15
    Nu var vi ju ett duktigt gäng hippisar en trappa upp så vid närmare eftertanke kanske det inte var helt lätt ändå . Hittade du något skojigt på basaren då?
  30. 15
    Nu var vi ju ett duktigt gäng hippisar en trappa upp så vid närmare eftertanke kanske det inte var helt lätt ändå . Hittade du något skojigt på basaren då?
  31. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #16
    Det var roligt att titta, men just nu är kassan sin (två dyra bilreparationer) så det blev mer se än köpa. Sedan strosade jag lite i stan, tittade in i några roliga butiker och så tåget hem
  32. 16
    Det var roligt att titta, men just nu är kassan sin (två dyra bilreparationer) så det blev mer se än köpa. Sedan strosade jag lite i stan, tittade in i några roliga butiker och så tåget hem
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar