Ung och gravid? Mage och sparkar?
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Jan 2017
    #1

    Ung och gravid? Mage och sparkar?

    Hej! Jag är ny här och är 18år. Jag och min pojkvän väntar vårt första barn som förväntas komma i juli om allt går som det ska, alltså är jag gravid i vecka 12! Min fråga är om det finns andra unga gravida här? men också när alla eras gravid magar började synas? Även att ni kände av fostrets första sparkar? Längtar så tills magen börjar synas och får känna att han/hon rör sig där inne
  2. 1
    Ung och gravid? Mage och sparkar? Hej! Jag är ny här och är 18år. Jag och min pojkvän väntar vårt första barn som förväntas komma i juli om allt går som det ska, alltså är jag gravid i vecka 12! Min fråga är om det finns andra unga gravida här? men också när alla eras gravid magar började synas? Även att ni kände av fostrets första sparkar? Längtar så tills magen börjar synas och får känna att han/hon rör sig där inne
  3. Medlem sedan
    Feb 2017
    #2
    Hejhej, jag är 21 och väntar mitt andra barn nu (Fick min dotter exakt beräknade dag när jag var 19 år gammal). Har en dotter på 1,5 år gammal nu och shit vad tiden har flytt förbi! Jag ska också ha mitt barn i Juli någonstans, men ska på rutinultraljudet den 21e så då vet jag beräknade datumet.

    Jag är enooorm just nu, jag hade bara en liten kula förra graviditeten vid denna tiden men nu t.om petar naveln ut och jag ser ut att vara i 6 månaden! Dem säger att det syns mycket mer när man har fött sen tidigare.. Och ja har känt som en liten pet men jag vet inte helt 100 att det var ifrån bebis.. Jag saknar dem starka sparkarna, det är så sjukt att uppleva!

    Vilken exakt v e du i?

    Jag är 16v+5d.
    Det är bäst att vara unga som oss, trots att allmänheten kan vara hård (det kommer du säkert känna av när du går där med barnvagnen, eller ska träffa andra mammor som är mycket äldre), men jag försöker tänka på att dem inte vet ett skit om moderskap, för att göra det lättare för mig. Det är kul att träffa/prata med fler som är unga mödrar/blivande.
  4. 2
    Hejhej, jag är 21 och väntar mitt andra barn nu (Fick min dotter exakt beräknade dag när jag var 19 år gammal). Har en dotter på 1,5 år gammal nu och shit vad tiden har flytt förbi! Jag ska också ha mitt barn i Juli någonstans, men ska på rutinultraljudet den 21e så då vet jag beräknade datumet.

    Jag är enooorm just nu, jag hade bara en liten kula förra graviditeten vid denna tiden men nu t.om petar naveln ut och jag ser ut att vara i 6 månaden! Dem säger att det syns mycket mer när man har fött sen tidigare.. Och ja har känt som en liten pet men jag vet inte helt 100 att det var ifrån bebis.. Jag saknar dem starka sparkarna, det är så sjukt att uppleva!

    Vilken exakt v e du i?

    Jag är 16v+5d.
    Det är bäst att vara unga som oss, trots att allmänheten kan vara hård (det kommer du säkert känna av när du går där med barnvagnen, eller ska träffa andra mammor som är mycket äldre), men jag försöker tänka på att dem inte vet ett skit om moderskap, för att göra det lättare för mig. Det är kul att träffa/prata med fler som är unga mödrar/blivande.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar