Söka i OÄF???
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2015
    #1

    Söka i OÄF???

    Jag försöker söka i OÄF på när jag frågade om goodiebag förra gången. Men lyckas inte. Har provat både igår och idag.

    Får inte upp sökruta. Kan söka på hela sajten, men då blir det ju för många träffar från alla bloggar och reklam så jag inte hittar mitt inlägg.

    Vad gör jag för fel?

    Kan ni söka i OÄF?
  2. 1
    Söka i OÄF??? Jag försöker söka i OÄF på när jag frågade om goodiebag förra gången. Men lyckas inte. Har provat både igår och idag.

    Får inte upp sökruta. Kan söka på hela sajten, men då blir det ju för många träffar från alla bloggar och reklam så jag inte hittar mitt inlägg.

    Vad gör jag för fel?

    Kan ni söka i OÄF?
  3. Medlem sedan
    Feb 2016
    #2
    Tror inte man kan söka specifikt i just o ä f så man får välja sökord lite snävare
  4. 2
    Tror inte man kan söka specifikt i just o ä f så man får välja sökord lite snävare
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Fungerar inte för mig heller

    Det ser definitivt ut som en bugg. Jag får inte heller någon sökruta utan en lista på trådar bara.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Fungerar inte för mig heller Det ser definitivt ut som en bugg. Jag får inte heller någon sökruta utan en lista på trådar bara.
  7. Medlem sedan
    Apr 2000
    #4
    Jag sökte på goodiebag och fick upp det här inlägget som kanske kan vara det du letar efter.

    http://www.alltforforaldrar.se/snack...ight=goodiebag
  8. 4
    Jag sökte på goodiebag och fick upp det här inlägget som kanske kan vara det du letar efter.

    http://www.alltforforaldrar.se/snack...ight=goodiebag
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
  10. Medlem sedan
    Oct 2006
    #6
    Antar att du undrar när du frågade sist om goodiebag och det var tydligen 16 nov.
  11. 6
    Antar att du undrar när du frågade sist om goodiebag och det var tydligen 16 nov.
  12. Medlem sedan
    Oct 2015
    #7
    Jomen, kunde det förut.
  13. 7
    Jomen, kunde det förut.
  14. Medlem sedan
    Oct 2015
    #8
    Förstoringsglaset var det jag provade som ej funkade....
  15. 8
    Förstoringsglaset var det jag provade som ej funkade....
  16. Medlem sedan
    Oct 2015
    #9
    Jo, men hur kom du till sök på enskilt forum?

    Tack!!
  17. 9
    Jo, men hur kom du till sök på enskilt forum?

    Tack!!
  18. Medlem sedan
    Oct 2015
    #10
    Hur hittade du dit?
  19. 10
    Hur hittade du dit?
  20. Medlem sedan
    Oct 2015
    #11
    Ser ut som det! Fick en länk av Anne m 2 ovan.
  21. 11
    Ser ut som det! Fick en länk av Anne m 2 ovan.
  22. Medlem sedan
    Apr 2000
    #12
    Det gjorde jag inte, jag sökte i rutan i vänsterkanten på sidan. Din tråd var typ andra träffen uppifrån.
  23. 12
    Det gjorde jag inte, jag sökte i rutan i vänsterkanten på sidan. Din tråd var typ andra träffen uppifrån.
  24. Medlem sedan
    Oct 2015
    #13
    Men, har ingen sökruta i vänsterkanten? Vad konstigt!!
  25. 13
    Men, har ingen sökruta i vänsterkanten? Vad konstigt!!
  26. Medlem sedan
    Oct 2006
    #14
    Kolla i spalten till vänster (på dator).
    Under rubriken Forum i en "grön list", ovanför "mina favoriter", där ser du en Sök i forumet och ett förstoringsglas.
    Där skrev jag Goodiebag!
  27. 14
    Kolla i spalten till vänster (på dator).
    Under rubriken Forum i en "grön list", ovanför "mina favoriter", där ser du en Sök i forumet och ett förstoringsglas.
    Där skrev jag Goodiebag!
  28. Medlem sedan
    Oct 2015
    #15
    Men hello! Där ser jag ju den.

    Jag som gick på förstoringsglaset i den svarta listen upptill i mitten. Där jag brukat gå....
  29. 15
    Men hello! Där ser jag ju den.

    Jag som gick på förstoringsglaset i den svarta listen upptill i mitten. Där jag brukat gå....
  30. Medlem sedan
    Oct 2006
    #16
    Jag förstod det
    Jag har inte tänkt på den förrän du nu frågade hur man söker i forum. Då kom jag på att jag sett den där.
  31. 16
    Jag förstod det
    Jag har inte tänkt på den förrän du nu frågade hur man söker i forum. Då kom jag på att jag sett den där.
  32. Medlem sedan
    Oct 2015
    #17
  33. 17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar