Men vilken skit
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    Men vilken skit

    Jobbig februari.
    Har varit sjuk sen den 5 ;e och är nu inne på penicillinkur nummer två. Fått lunginflammation som inte riktigt ger sig. Jobbar så smått sen i förrgår, men tar det lugnt och ser fram emot sportlovet nästa vecka och hållet tummarna att jag orkar åka skidor.
    Känns som jag tappat en månad!
    Så hur ser livet ut hos er då?
  2. 1
    Men vilken skit Jobbig februari.
    Har varit sjuk sen den 5 ;e och är nu inne på penicillinkur nummer två. Fått lunginflammation som inte riktigt ger sig. Jobbar så smått sen i förrgår, men tar det lugnt och ser fram emot sportlovet nästa vecka och hållet tummarna att jag orkar åka skidor.
    Känns som jag tappat en månad!
    Så hur ser livet ut hos er då?
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Just nu är det mycket plugg, denna kurs handlar om somatiska sjukdomar och vi skriver ett kort pm om stroke, men ska kunna många fler sjukdomar till tentan som är 27 feb.
    Här är det sportlov men vi tar det bara lugnt, ska inte enligt plan iväg någonstans.
  4. 2
    Just nu är det mycket plugg, denna kurs handlar om somatiska sjukdomar och vi skriver ett kort pm om stroke, men ska kunna många fler sjukdomar till tentan som är 27 feb.
    Här är det sportlov men vi tar det bara lugnt, ska inte enligt plan iväg någonstans.
  5. Medlem sedan
    Nov 2000
    #3
    Låter inte alls kul! Här är det också sjukstuga. Jag har feber sen igår, allt mellan 38,3 och 39,1. Rödflammiga utslag på bröstkorgen och magen. Ser lite ut som den rosfeber jag brukar få i min ödem-arm. Dessutom var jag hos tandläkaren idag, måste tillbaka dit och rensa lite, har en infektion under en tand (har visst haft det i flera år) och det har bildats en fistelgång. Skrutt och skräp! Sist men inte minst så har yngsta katten varit hon veterinären idag, öronskabb och öroninfektion.

    Jo då, jag känner att jag lever!
  6. 3
    Låter inte alls kul! Här är det också sjukstuga. Jag har feber sen igår, allt mellan 38,3 och 39,1. Rödflammiga utslag på bröstkorgen och magen. Ser lite ut som den rosfeber jag brukar få i min ödem-arm. Dessutom var jag hos tandläkaren idag, måste tillbaka dit och rensa lite, har en infektion under en tand (har visst haft det i flera år) och det har bildats en fistelgång. Skrutt och skräp! Sist men inte minst så har yngsta katten varit hon veterinären idag, öronskabb och öroninfektion.

    Jo då, jag känner att jag lever!
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #4
    Rensning, förberedelser inför flytten, till råga av allt har jag fått ont i armen, så jag kan inte ens, om jag inte knaprar värktabletter, ta på mig en jacka själv. Perfekt inför flytten
    Krya på dig förresten
  8. 4
    Rensning, förberedelser inför flytten, till råga av allt har jag fått ont i armen, så jag kan inte ens, om jag inte knaprar värktabletter, ta på mig en jacka själv. Perfekt inför flytten
    Krya på dig förresten
  9. Medlem sedan
    Feb 2017
    #5
    Så jobbigt. Ibland känns det som att livet borde ge en en paus. Krya på dig.
  10. 5
    Så jobbigt. Ibland känns det som att livet borde ge en en paus. Krya på dig.
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6

    Usch det var jäklars vad...

    det bet på dig. Fy för den lede. Hoppas det vänder för dig nu.

    Här är det allmänt kaos, jag är krank i ett knä och bollas runt i vården men ingen vill hjälpa en fet vit kränkt man, hustrun mår dåligt för hennes jobb håller på att stressa henne och hennes systrar sönder och samman.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  12. 6
    Usch det var jäklars vad... det bet på dig. Fy för den lede. Hoppas det vänder för dig nu.

    Här är det allmänt kaos, jag är krank i ett knä och bollas runt i vården men ingen vill hjälpa en fet vit kränkt man, hustrun mår dåligt för hennes jobb håller på att stressa henne och hennes systrar sönder och samman.
  13. Medlem sedan
    Oct 2015
    #7
    Ganska bra här. Ledsamt med omgångar med sjukor. Hoppas du till slut får bli kvitt skiten!!
  14. 7
    Ganska bra här. Ledsamt med omgångar med sjukor. Hoppas du till slut får bli kvitt skiten!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar