Att bli gravid?
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Feb 2017
    #1

    Att bli gravid?

    Hej jag träffade min fru för 10 år sedan och hon har en nu 15 årig sitter, vi har försökt dvs haft samlag i alla år men inget händer, vi är väldigt aktiva i vad gäller sex det kan vara allt från 1 gång om dagen eller Max 2 gånger i veckan. Nu har vi ringt och vill starta utredning om varför vi inte får barn, frugan har alltid haft mensen exakt på datumet. Man hoppas och hoppas med inget händer, vi frågar oss själva, är det mig det är fel på? Eller är det henne, jag anser att det är mig det är fel på eftersom jag iinte har några barn och senaste dvs 11 år sedan fick ett barn med en annan när hon träff en ny, och frugan har ju en 15 åring. Vad kan vi göra?

    Jag och frugan vill verkligen ha ett barn.
    Vi är idag 35 och 37.
  2. 1
    Att bli gravid? Hej jag träffade min fru för 10 år sedan och hon har en nu 15 årig sitter, vi har försökt dvs haft samlag i alla år men inget händer, vi är väldigt aktiva i vad gäller sex det kan vara allt från 1 gång om dagen eller Max 2 gånger i veckan. Nu har vi ringt och vill starta utredning om varför vi inte får barn, frugan har alltid haft mensen exakt på datumet. Man hoppas och hoppas med inget händer, vi frågar oss själva, är det mig det är fel på? Eller är det henne, jag anser att det är mig det är fel på eftersom jag iinte har några barn och senaste dvs 11 år sedan fick ett barn med en annan när hon träff en ny, och frugan har ju en 15 åring. Vad kan vi göra?

    Jag och frugan vill verkligen ha ett barn.
    Vi är idag 35 och 37.
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    Gör en utredning istället för att sitta och spekulera vem det kan vara fel på. Det spelar ju verkligen ingen roll var felet finns. Kanske passar ni inte ihop.

    Lycka till!
    Ha det gott!
  4. 2
    Gör en utredning istället för att sitta och spekulera vem det kan vara fel på. Det spelar ju verkligen ingen roll var felet finns. Kanske passar ni inte ihop.

    Lycka till!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar