Era bästa tips
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Era bästa tips

    Nu börjar jag bli trött på den här förkylningen som jag har haft i snart 2 veckor. Jag har gjort det mesta jag kan komma på för att bli frisk. Jag har sovit mycket och gör än, äter extra mycket frukt och c vitamin, dricker minst 2 liter vatten per dag, snyter mig istället för att dra in skiten, tar nässpray, tagit det extra lugnt. Äter dagligen vitaminer och mineraler.
    Vad gör ni när ni är förkylda? Något tips att ge som ni tycker gör susen när ni varit förkylda.

    Mvh hon som är trött på att snyta sig och se ut som Rudolf med röda mulen
  2. 1
    Era bästa tips Nu börjar jag bli trött på den här förkylningen som jag har haft i snart 2 veckor. Jag har gjort det mesta jag kan komma på för att bli frisk. Jag har sovit mycket och gör än, äter extra mycket frukt och c vitamin, dricker minst 2 liter vatten per dag, snyter mig istället för att dra in skiten, tar nässpray, tagit det extra lugnt. Äter dagligen vitaminer och mineraler.
    Vad gör ni när ni är förkylda? Något tips att ge som ni tycker gör susen när ni varit förkylda.

    Mvh hon som är trött på att snyta sig och se ut som Rudolf med röda mulen
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Låter ju som mer än förkylning

    Det är inte så att du har fått en mild variant av influensan? Annars kanske du har fått ett par olika förkylningsvirus efter varandra. Vad man gör? Ja, äter omväxlande glass (mot halsont) och Fisherman´s Friend (mot nästäppa), läser litet serietidningar och tar en tupplur mitt på dagen.

    Fast för mig brukar förkylningar vara borta på 3-4 dagar.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Låter ju som mer än förkylning Det är inte så att du har fått en mild variant av influensan? Annars kanske du har fått ett par olika förkylningsvirus efter varandra. Vad man gör? Ja, äter omväxlande glass (mot halsont) och Fisherman´s Friend (mot nästäppa), läser litet serietidningar och tar en tupplur mitt på dagen.

    Fast för mig brukar förkylningar vara borta på 3-4 dagar.
  5. Medlem sedan
    Oct 2015
    #3
    Inga tips, bara hopp om snar bot!
  6. 3
    Inga tips, bara hopp om snar bot!
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Jag misstänker lite pollenallergi också. I dag är det bättre så det är skönt.
  8. 4
    Jag misstänker lite pollenallergi också. I dag är det bättre så det är skönt.
  9. Medlem sedan
    Mar 2017
    #5
    Ingefära och citronte, mycket vatten, sömn och en varm dusch!
  10. 5
    Ingefära och citronte, mycket vatten, sömn och en varm dusch!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar