Lika mycket kaos fortfarande
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #1

    Lika mycket kaos fortfarande

    Men vi är så glada att vi lämnar. Området vi har bott i har varit fantastiskt. Huset har egentligen en riktig potential, men så skadat. I förrgår när jag åkte förbi och hämtade saker, så stank det av mögel. Så det har nog varit allt annat än hälsosamt att bo i det.

    Idag är det flytt från kontoret till Malmö till kontoret i Helsingborg och sedan en sväng till IKEA.
    Helgen är det flyttstäd och sedan hoppas vi att vi kan ägna oss 100% att fixa i vårt nya hem
  2. 1
    Lika mycket kaos fortfarande Men vi är så glada att vi lämnar. Området vi har bott i har varit fantastiskt. Huset har egentligen en riktig potential, men så skadat. I förrgår när jag åkte förbi och hämtade saker, så stank det av mögel. Så det har nog varit allt annat än hälsosamt att bo i det.

    Idag är det flytt från kontoret till Malmö till kontoret i Helsingborg och sedan en sväng till IKEA.
    Helgen är det flyttstäd och sedan hoppas vi att vi kan ägna oss 100% att fixa i vårt nya hem
  3. Medlem sedan
    Oct 2014
    #2
    Snart i mål! Avundas inte ditt kaos men tänk vad fint det kommer bli.
    Vilken tur jag fick avboka min resa till Malmö i maj om du ändå inte är där.
    Trevlig helg
  4. 2
    Snart i mål! Avundas inte ditt kaos men tänk vad fint det kommer bli.
    Vilken tur jag fick avboka min resa till Malmö i maj om du ändå inte är där.
    Trevlig helg
  5. Medlem sedan
    Nov 2015
    #3
    Hoppas att ni snart kommer till rätta. Jobbigt att ha så utdragen flytt. Är det mindre bostad ni flyttat till ? Vi halverade boyta för 1.5 år sedan. Det var väldigt bra så här i efterhand. Tänk vad man samlar på sig. Var himla skönt att bli av med en massa bös. Härligt med havsutsikt!
  6. 3
    Hoppas att ni snart kommer till rätta. Jobbigt att ha så utdragen flytt. Är det mindre bostad ni flyttat till ? Vi halverade boyta för 1.5 år sedan. Det var väldigt bra så här i efterhand. Tänk vad man samlar på sig. Var himla skönt att bli av med en massa bös. Härligt med havsutsikt!
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Jobbigt att flytta, men oftast lättare när man är klar med flyttstäd mm - då är det bara det roliga kvar
  8. 4
    Jobbigt att flytta, men oftast lättare när man är klar med flyttstäd mm - då är det bara det roliga kvar
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar