Trött
Novemberbarn 2017
  1. Anonym
    #1

    Trött

    Skulle kunna somna stående för tillfället, är konstant trött dygnet runt och hungrig hela tiden.
    Tur att jag vet att det bara brukar vara någon vecka innan det vänder och att det trots allt är vår och ljust ute nu så det är lite lättare att släpa sig ut
  2. 1
    Trött Skulle kunna somna stående för tillfället, är konstant trött dygnet runt och hungrig hela tiden.
    Tur att jag vet att det bara brukar vara någon vecka innan det vänder och att det trots allt är vår och ljust ute nu så det är lite lättare att släpa sig ut
  3. Anonym
    #2
    Hej

    Nu är vi en till i denna gruppen, antar att det kommer fyllas på med tiden. Är så sjukt tidig känns det som, första barnet vecka 4+5 testade i positivt på tre test i måndags och prata med barnmorska idag. Har fortfarande inte riktigt fattat det men de landar väl snart. Är så satans trött och brösten gör sååå ont bara jag går eller sitter stilla med för den delen. Hur mår ni andra?!
  4. 2
    Hej

    Nu är vi en till i denna gruppen, antar att det kommer fyllas på med tiden. Är så sjukt tidig känns det som, första barnet vecka 4+5 testade i positivt på tre test i måndags och prata med barnmorska idag. Har fortfarande inte riktigt fattat det men de landar väl snart. Är så satans trött och brösten gör sååå ont bara jag går eller sitter stilla med för den delen. Hur mår ni andra?!
  5. Anonym
    #3
    Välkommen Kul om vi börjar bli lite fler så man har någon att bubbla med
    Jag är übertrött och har lite problem med magen (förstoppad) och ett hemskt humör
  6. 3
    Välkommen Kul om vi börjar bli lite fler så man har någon att bubbla med
    Jag är übertrött och har lite problem med magen (förstoppad) och ett hemskt humör
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar