Jubileumsbröllopsresan bokad!
Ordet är fritt
  1. Pyssling
    #1

    Jubileumsbröllopsresan bokad!

    Nästa vecka har jag och min man vår tjugonde bröllopsdag, vi gifte oss i Paris i juli 1997 och har pratat lite fram och tillbaka om att åka tillbaka nu till tjugonde bröllopsdagen. I dag gjorde vi slag i saken, flyg och hotell är bokat och det ska bli så himla roligt!

    Sena som tusan med bokningen, vi åker redan om en vecka och följdaktligen blev både flyg och hotell betydligt dyrare än när vi började kolla, men det får det väl vara värt när vi har sååå svårt att bestämma oss

    Molnet på himlen är väl att vi är lite handikappade båda två, han har diskbråck i nacken som bråkar och jag är fortfarande inte återställd efter en stor operation i februari, har skitsvårt att gå överhuvudtaget till exempel, måste ha kryckor för lite längre sträckor och att åka till Paris innebär ju mycket promenerande vet vi sen tidigare. Men vi håller tummarna för att det ska funka hyfsat, vi får ta många vilopauser helt enkelt

    Vi är inte jätteduktiga på att fira bröllopsdag annars, nån flaska bubbel och ofta får någon av oss en bukett rosor av den andra. Något år har vi båda glömt av det helt och hållet men nu när det ska bli tjugo år kändes det som något värt att fira!

    Firar ni bröllopsdagar, ni som är gifta? Ni som firar, är det mest jämna eller varje år?
  2. 1
    Jubileumsbröllopsresan bokad! Nästa vecka har jag och min man vår tjugonde bröllopsdag, vi gifte oss i Paris i juli 1997 och har pratat lite fram och tillbaka om att åka tillbaka nu till tjugonde bröllopsdagen. I dag gjorde vi slag i saken, flyg och hotell är bokat och det ska bli så himla roligt!

    Sena som tusan med bokningen, vi åker redan om en vecka och följdaktligen blev både flyg och hotell betydligt dyrare än när vi började kolla, men det får det väl vara värt när vi har sååå svårt att bestämma oss

    Molnet på himlen är väl att vi är lite handikappade båda två, han har diskbråck i nacken som bråkar och jag är fortfarande inte återställd efter en stor operation i februari, har skitsvårt att gå överhuvudtaget till exempel, måste ha kryckor för lite längre sträckor och att åka till Paris innebär ju mycket promenerande vet vi sen tidigare. Men vi håller tummarna för att det ska funka hyfsat, vi får ta många vilopauser helt enkelt

    Vi är inte jätteduktiga på att fira bröllopsdag annars, nån flaska bubbel och ofta får någon av oss en bukett rosor av den andra. Något år har vi båda glömt av det helt och hållet men nu när det ska bli tjugo år kändes det som något värt att fira!

    Firar ni bröllopsdagar, ni som är gifta? Ni som firar, är det mest jämna eller varje år?
  3. Medlem sedan
    Oct 2014
    #2
    Åh vad härligt att ni kommer i väg! Paris är ju ljuvligt. Var ska ni bo?
    Vi firar bröllopsdagar lite ojämt kan man väl säga. Blommor, middag, kortare resa i sverige eller typ inget.
    Nästa år har vi 10 årsdag och jag hoppas vi kan resa någonstans med bsrn eller utan. Drömmer lite om en långresa i Thailand eller vietnamn. ( gifte oss på en strand i Thailand). Vi får se vad konkursboet kan erbjuda.
  4. 2
    Åh vad härligt att ni kommer i väg! Paris är ju ljuvligt. Var ska ni bo?
    Vi firar bröllopsdagar lite ojämt kan man väl säga. Blommor, middag, kortare resa i sverige eller typ inget.
    Nästa år har vi 10 årsdag och jag hoppas vi kan resa någonstans med bsrn eller utan. Drömmer lite om en långresa i Thailand eller vietnamn. ( gifte oss på en strand i Thailand). Vi får se vad konkursboet kan erbjuda.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Hoppas ni får en underbar resa trots era besvärliga kroppar.

    Jag och maken gifta oss på hans födelsedag så det är alltid den som står i centrum. Vi brukar bara säga grattis till varandra.
    Nån gång har vi gått ut och ätit för att fira dagen, men det är inte ofta på de snart 27 åren vi varit gifta.
  6. 3
    Hoppas ni får en underbar resa trots era besvärliga kroppar.

    Jag och maken gifta oss på hans födelsedag så det är alltid den som står i centrum. Vi brukar bara säga grattis till varandra.
    Nån gång har vi gått ut och ätit för att fira dagen, men det är inte ofta på de snart 27 åren vi varit gifta.
  7. Medlem sedan
    Nov 2015
    #4
    Grattis ! Vi ligger ett år efter er och firar idag med finmiddag. När det blir jämnt gör vi något större.
  8. 4
    Grattis ! Vi ligger ett år efter er och firar idag med finmiddag. När det blir jämnt gör vi något större.
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #5
    Vi är ju inte gifta, men vi träffades på nyårsafton, så vi firar det varje år
  10. 5
    Vi är ju inte gifta, men vi träffades på nyårsafton, så vi firar det varje år
  11. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #6
    Glömde, ett stort grattis och hoppas ni får underbara dagar i Paris
  12. 6
    Glömde, ett stort grattis och hoppas ni får underbara dagar i Paris
  13. Pyssling
    #7
    Thailand låter härligt! Lite roligt att åka tillbaka till där man gifte sig också, när det är jämnt och så

    Vi ska bo ganska nära Triumfbågen.
  14. 7
    Thailand låter härligt! Lite roligt att åka tillbaka till där man gifte sig också, när det är jämnt och så

    Vi ska bo ganska nära Triumfbågen.
  15. Pyssling
    #8
    Då är det ju lätt att komma ihåg bröllopsdagen i alla fall, när det är på hans födelsedag
  16. 8
    Då är det ju lätt att komma ihåg bröllopsdagen i alla fall, när det är på hans födelsedag
  17. Pyssling
    #9
    Grattis själv! Mysigt med finmiddag för att fira bröllopsdag!
  18. 9
    Grattis själv! Mysigt med finmiddag för att fira bröllopsdag!
  19. Pyssling
    #10
    Tack! Nyårsafton är väl en jättebra dag att ha som "årsdag", ingen risk att man glömmer vilken dag det är då
  20. 10
    Tack! Nyårsafton är väl en jättebra dag att ha som "årsdag", ingen risk att man glömmer vilken dag det är då
  21. Medlem sedan
    Nov 2000
    #11
    Å, vad roligt att ni kommer iväg! Och grattis på bröllopsdagen!
  22. 11
    Å, vad roligt att ni kommer iväg! Och grattis på bröllopsdagen!
  23. Medlem sedan
    Oct 2015
    #12

    Jubileumsbröllopsresan bokad!

    Grattis till er!

    Maken brukar alltid uppmärksamma. Jag är sämre på det.....

    Åkte på vår första bröllopsresa i år.
  24. 12
    Jubileumsbröllopsresan bokad! Grattis till er!

    Maken brukar alltid uppmärksamma. Jag är sämre på det.....

    Åkte på vår första bröllopsresa i år.
  25. Pyssling
    #13
    Tack så mycket!
  26. 13
    Tack så mycket!
  27. Pyssling
    #14
    Tack! Hoppas att ni hade ett mysigt firande när ni åkte iväg!
  28. 14
    Tack! Hoppas att ni hade ett mysigt firande när ni åkte iväg!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar