Min fru har tappat lusten
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    Aug 2017
    #1

    Min fru har tappat lusten

    Jag älskar min fru otroligt mycket och vi har varit tillsammans sedan 2008, vi har 2 barn som är 3 och 5 år.
    Jag lämnar och hämtar på dagis då mina arbetsförhållande tillåter det.
    Prioriterar familjen som nr 1.

    Jag har efter alla år samma åtrå för min fru och om jag kunde skulle vi ha sex varje dag, det hade vi det första åren och vi båda hade inställningen att det är viktigt med intimitet.
    Är som person väldigt fysisk av mig och går jag förbi min fru så för jag gärna min hand över hennes rygg för att visa att jag är där och små kyssar på nacken.
    Min fru har tidigare sagt att hon älskar när jag gör det.

    För c:a 2 år sedan så började min fru ta avstånd från mig, sexet avtog och till dagens datum för 2017 så har vi haft sex 6 gånger och alla dessa gånger så har jag nästan fått tjata mig till det och hon ligger på rygg och tittar bort. När vi är klara så lägger hon sig längst ut på kanten på sängen och sover eller börjar knappa på telefonen.

    Jag har försökt att prata med henne om detta men hon vill inte prata om det.
    Vet inte hur eller vad jag ska göra.

    Börjar bli rädd för att hon tröttnat på mig.

    Behöver tips och råd om vad jag kan göra.
  2. 1
    Min fru har tappat lusten Jag älskar min fru otroligt mycket och vi har varit tillsammans sedan 2008, vi har 2 barn som är 3 och 5 år.
    Jag lämnar och hämtar på dagis då mina arbetsförhållande tillåter det.
    Prioriterar familjen som nr 1.

    Jag har efter alla år samma åtrå för min fru och om jag kunde skulle vi ha sex varje dag, det hade vi det första åren och vi båda hade inställningen att det är viktigt med intimitet.
    Är som person väldigt fysisk av mig och går jag förbi min fru så för jag gärna min hand över hennes rygg för att visa att jag är där och små kyssar på nacken.
    Min fru har tidigare sagt att hon älskar när jag gör det.

    För c:a 2 år sedan så började min fru ta avstånd från mig, sexet avtog och till dagens datum för 2017 så har vi haft sex 6 gånger och alla dessa gånger så har jag nästan fått tjata mig till det och hon ligger på rygg och tittar bort. När vi är klara så lägger hon sig längst ut på kanten på sängen och sover eller börjar knappa på telefonen.

    Jag har försökt att prata med henne om detta men hon vill inte prata om det.
    Vet inte hur eller vad jag ska göra.

    Börjar bli rädd för att hon tröttnat på mig.

    Behöver tips och råd om vad jag kan göra.
  3. Anonym
    #2
    Har du provat och kanske bjuda ut henne på middag? Ge henne massage, du kanske skulle behöva få henne och "falla" för dig på nytt ? Börja bjuda ut henne på nya dates och gör om dom sakerna ni kanske gjorde i början ni träffades det brukar alltid sätta fart på minnen. Det kanske bara är så att hon tycker du bara tänker på sex ?
  4. 2
    Har du provat och kanske bjuda ut henne på middag? Ge henne massage, du kanske skulle behöva få henne och "falla" för dig på nytt ? Börja bjuda ut henne på nya dates och gör om dom sakerna ni kanske gjorde i början ni träffades det brukar alltid sätta fart på minnen. Det kanske bara är så att hon tycker du bara tänker på sex ?
  5. Medlem sedan
    Aug 2017
    #3
    Hej!
    Tack för ditt svar
    Har provat vid flertalet tillfällen att ge henne massage utan att försöka vara sexuell. Ger henne fotmassage någon gång i veckan.
    Vi har gått på några date då jag lämnat barnen hos mina föräldrar och sedan åkt till hennes jobb för att plocka upp henne och äta middag bara vi två och sedan varit ensamma hemma till dagen därpå.
    Tyvärr så verkar hon vara mer intresserad i att sitta på facebook och instagram.
    Jag längtar till och med att få ligga i soffan och kramas när man ser på tv eller film och ev somna där.
    Dock vill hon aldrig ligga så med mig utan vill att jag ska massera hennes fötter tills hon somnar.

    Vill tacka för dina råd och ska försöka göra det på något nytt sätt.
    Trevlig dag!
  6. 3
    Hej!
    Tack för ditt svar
    Har provat vid flertalet tillfällen att ge henne massage utan att försöka vara sexuell. Ger henne fotmassage någon gång i veckan.
    Vi har gått på några date då jag lämnat barnen hos mina föräldrar och sedan åkt till hennes jobb för att plocka upp henne och äta middag bara vi två och sedan varit ensamma hemma till dagen därpå.
    Tyvärr så verkar hon vara mer intresserad i att sitta på facebook och instagram.
    Jag längtar till och med att få ligga i soffan och kramas när man ser på tv eller film och ev somna där.
    Dock vill hon aldrig ligga så med mig utan vill att jag ska massera hennes fötter tills hon somnar.

    Vill tacka för dina råd och ska försöka göra det på något nytt sätt.
    Trevlig dag!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar