RUL på östra sjukhuset/ Gbg
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Aug 2017
    #1

    RUL på östra sjukhuset/ Gbg

    Någon som gjort det nyligen på östra ? Har läst så mycket att de inte vill berätta kön av någon anledning. Är det så? Har inbokat RUL där men vill gärna veta kön (oavsett att jag blir lyckligast hursom). Finns det andra ställen ni tipsar om där de hjälper en koll upp kön vore jag så tacksam 🌸
  2. 1
    RUL på östra sjukhuset/ Gbg Någon som gjort det nyligen på östra ? Har läst så mycket att de inte vill berätta kön av någon anledning. Är det så? Har inbokat RUL där men vill gärna veta kön (oavsett att jag blir lyckligast hursom). Finns det andra ställen ni tipsar om där de hjälper en koll upp kön vore jag så tacksam 🌸
  3. Medlem sedan
    Aug 2017
    #2
    Hej! Gjorde rutinultraljudet innan sommaren och fick då veta att vi väntade en tjej. Barnmorskan hade ingen problem med att berätta det för oss, enda kravet var att båda föräldrarna ville veta.
  4. 2
    Hej! Gjorde rutinultraljudet innan sommaren och fick då veta att vi väntade en tjej. Barnmorskan hade ingen problem med att berätta det för oss, enda kravet var att båda föräldrarna ville veta.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar