Barnvagn och klackar
Hem & fritid
  1. Chanel
    #1

    Barnvagn och klackar

    Vad tänker ni när ni ser en mamma med barnvagn och 10 cm klackar? Jag älskar klackar men får tyvärr konstiga blickar från andra mammor och främst kvinnor. Synd att det ska vara så.
  2. 1
    Barnvagn och klackar Vad tänker ni när ni ser en mamma med barnvagn och 10 cm klackar? Jag älskar klackar men får tyvärr konstiga blickar från andra mammor och främst kvinnor. Synd att det ska vara så.
  3. cec
    #2

    Jag tänker,

    läcker kvinna!
  4. 2
    Jag tänker, läcker kvinna!
  5. o
    #3

    konstigt..har vi *setts* förut?

    får flashbacks av ditt inlägg..
  6. 3
    konstigt..har vi *setts* förut? får flashbacks av ditt inlägg..
  7. Medlem sedan
    Apr 2000
    #4

    Tänker.....

    skulle önska det var jag ;0) Det e snyggt!!!
    Jag går med barnvagn och Puma jogginskor och när jag går på stan har jag 5 cm max på klacken :)
  8. 4
    Tänker..... skulle önska det var jag ;0) Det e snyggt!!!
    Jag går med barnvagn och Puma jogginskor och när jag går på stan har jag 5 cm max på klacken :)
  9. o
    #5

    o så tänker jag:

    nästa gång ska jag ha 12 cm och gå i regnet.
  10. 5
    o så tänker jag: nästa gång ska jag ha 12 cm och gå i regnet.
  11. Medlem sedan
    Apr 2000
    #6

    snyggt tycker jag att det är

    förstår inte varför folk slänger konstiga blickar, är du säker att dom itne är avundsjuka
  12. 6
    snyggt tycker jag att det är förstår inte varför folk slänger konstiga blickar, är du säker att dom itne är avundsjuka
  13. Nette
    #7

    Jag....

    tänker ingenting alls!
    Det är upp till var och en.
    Jag skulle själv aldrig kunna promenera runt i så höga klackar!
    Men , som sagt upp till var och en vad man bäst gillar att gå i!
  14. 7
    Jag.... tänker ingenting alls!
    Det är upp till var och en.
    Jag skulle själv aldrig kunna promenera runt i så höga klackar!
    Men , som sagt upp till var och en vad man bäst gillar att gå i!
  15. Camelia
    #8

    Tja

    Varför ska man börja gå i platta skor bara för att man har fått barn?
  16. 8
    Tja Varför ska man börja gå i platta skor bara för att man har fått barn?
  17. Chanel
    #9

    Precis

    vad jag tycker också. Bara för att man är mamma så behöver man inte klä ner sig. Jag byter inte ut mina klackar så länge jag inte får ont i foten. Så det så.
  18. 9
    Precis vad jag tycker också. Bara för att man är mamma så behöver man inte klä ner sig. Jag byter inte ut mina klackar så länge jag inte får ont i foten. Så det så.
  19. Mimmi m 2
    #10

    Skulle inte tänka på det alls *imt

    =)
  20. 10
    Skulle inte tänka på det alls *imt =)
  21. cec
    #11

    tillägg

    skulle tänka läcker kvinna även om hon inte hade barnvagn. Skulle ö h t inte associera klackarna till banrvagnen på nåt sätt.
  22. 11
    tillägg skulle tänka läcker kvinna även om hon inte hade barnvagn. Skulle ö h t inte associera klackarna till banrvagnen på nåt sätt.
  23. Medlem sedan
    Apr 2000
    #12

    Jag tänker...

    \"Undrar hur ont i fötterna hon har, och hur långt ner de sjunker i sandlådan?\" Men det är ju upp till var och en att klä sig så som man tycker passar tillfället.
  24. 12
    Jag tänker... \"Undrar hur ont i fötterna hon har, och hur långt ner de sjunker i sandlådan?\" Men det är ju upp till var och en att klä sig så som man tycker passar tillfället.
  25. Medlem sedan
    Sep 2003
    #13

    alla behöver ju inte sunka

    ner sig som briteny spears! alltså varför slutar hon kamma håret och varför har hon smink över halva fejset bara för att hon är mamma...

    men nåja till frågan. oavsett om det är en barnvagn eller inte med i bilder så blir jag bara förundrad över att man går och shoppar i högklackat..tycker det ser läckert men opraktiskt ut men det beror väl på att jag inte alls kan ha det utan att se ut som ett tok :o)
  26. 13
    alla behöver ju inte sunka ner sig som briteny spears! alltså varför slutar hon kamma håret och varför har hon smink över halva fejset bara för att hon är mamma...

    men nåja till frågan. oavsett om det är en barnvagn eller inte med i bilder så blir jag bara förundrad över att man går och shoppar i högklackat..tycker det ser läckert men opraktiskt ut men det beror väl på att jag inte alls kan ha det utan att se ut som ett tok :o)
  27. Medlem sedan
    May 2001
    #14

    skulle endast

    kolla med avundsjuka blickar :) eftersom jag mer än gärna vill ha höga klackar men har lite svårigheter med det :)
  28. 14
    skulle endast kolla med avundsjuka blickar :) eftersom jag mer än gärna vill ha höga klackar men har lite svårigheter med det :)
  29. Marie
    #15

    Kopplar nog inte ihop det alls...

    utan tycker mest att det är mysigt med barnvagn och är skorna snygga vill jag mest veta var dom kommer ifrån!
  30. 15
    Kopplar nog inte ihop det alls... utan tycker mest att det är mysigt med barnvagn och är skorna snygga vill jag mest veta var dom kommer ifrån!
  31. Marie
    #16

    Om man hittade henne i sandlåda ja´

    men nu var hon väl ute på promenad! Jag såg framför mig att hon var ute & fönstershoppade eller nå´t!
  32. 16
    Om man hittade henne i sandlåda ja´ men nu var hon väl ute på promenad! Jag såg framför mig att hon var ute & fönstershoppade eller nå´t!
  33. Medlem sedan
    May 2001
    #17

    Jag blir avundsjuk!

    Jag vill också kunna gå i klackar. :-)
  34. 17
    Jag blir avundsjuk! Jag vill också kunna gå i klackar. :-)
  35. -ullebulle-
    #18

    Jag tänker

    cool morsa! Hur långt ner i sandlådan hon sjunker skulle jag aldrig komma att tänka på, jag var själv aldrig i sandlådan med mina bar. Trots att jag inte bar hlögklackat =P
  36. 18
    Jag tänker cool morsa! Hur långt ner i sandlådan hon sjunker skulle jag aldrig komma att tänka på, jag var själv aldrig i sandlådan med mina bar. Trots att jag inte bar hlögklackat =P
  37. Anchita
    #19

    Håll huvudet högt!

    Jag gillar skarpt när vi kvinnor går emot den trista vardagsnormen! Att se en tjej med höga klackar och barnvagn är väldigt mycket power i mina ögon. Det jag inte gillar däremot, är alla som sunkar ner sig och rättar sig efter en låg bekvämlighetsnivå. Det där skulle jag kunna skriva ett separat inlägg om, men tar det en annan gång eftersom det skulle kanske skapa debatt (vilket jag inte är sugen på en dag som denna *s*). Kör på med dina klackar! Håll huvudet högt!
  38. 19
    Håll huvudet högt! Jag gillar skarpt när vi kvinnor går emot den trista vardagsnormen! Att se en tjej med höga klackar och barnvagn är väldigt mycket power i mina ögon. Det jag inte gillar däremot, är alla som sunkar ner sig och rättar sig efter en låg bekvämlighetsnivå. Det där skulle jag kunna skriva ett separat inlägg om, men tar det en annan gång eftersom det skulle kanske skapa debatt (vilket jag inte är sugen på en dag som denna *s*). Kör på med dina klackar! Håll huvudet högt!
  39. Moonbeam
    #20

    Att hon har

    lika ont i ryggen som jag fått när jag kört barnvagn i högklackat. Är för lång :o(
  40. 20
    Att hon har lika ont i ryggen som jag fått när jag kört barnvagn i högklackat. Är för lång :o(
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Killer-klackar...
    By huskors in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-08-05, 15:16
  2. Ni som går i höga klackar?
    By lördagsKAJO in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-05-03, 20:00
  3. Ont av höga klackar
    By poesi in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-09-11, 19:54
  4. Klackar
    By Katta1 in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-18, 13:09
  5. Höga klackar
    By madridemma in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 09:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar