Annons:
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    apr 2008
    Jag är likadan. På jobbet är jag värsta städ-Hitler, ordnung muss sein!

Och hemma... Visst är det trevlig om det är städat, men inte behöver det ske varje vecka... roligare att åka ut och cykla en vacker kväll, tex
  2. 11
    Jag är likadan. På jobbet är jag värsta städ-Hitler, ordnung muss sein!

Och hemma... Visst är det trevlig om det är städat, men inte behöver det ske varje vecka... roligare att åka ut och cykla en vacker kväll, tex
  3. Liz*
    Man behöver begrunda _varför_ du är oordningssam, det kan finnas flera olika anledningar till det.
  4. 12
    Man behöver begrunda _varför_ du är oordningssam, det kan finnas flera olika anledningar till det.
  5. Medlem sedan
    nov 2006
    Å, precis så är jag också!!!
  6. 13
    Å, precis så är jag också!!!
  7. Medlem sedan
    maj 2009
    Jag har. OK jag är ingen pedant jag heller ens nu men jag har klart mycket mer ordning. Har lärt mig hur just jag måste göra för att ha den strukturen och att struktur är viktigt. Sortering av saker är mitt trick, att varje sak har en plats. Dessutom har jag gjort mig av med en massa saker jag faktiskt inte behövde eller ens gillade, det gjorde allt lättare. Läs "Rensa i röran med feng shui" finns på pocket...
  8. 14
    Jag har. OK jag är ingen pedant jag heller ens nu men jag har klart mycket mer ordning. Har lärt mig hur just jag måste göra för att ha den strukturen och att struktur är viktigt. Sortering av saker är mitt trick, att varje sak har en plats. Dessutom har jag gjort mig av med en massa saker jag faktiskt inte behövde eller ens gillade, det gjorde allt lättare. Läs "Rensa i röran med feng shui" finns på pocket...
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

1. Har Schenkenberg alltid varit
    By Salander in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-04-13, 21:57
  2. Jag har alltid varit superanonym
    By Emmylou in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-08-09, 22:46
  3. Jag har alltid varit
    By Wallander in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-06-05, 09:29
  4. JAS har väl alltid varit
    By bunozi in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-19, 21:56
  5. Dom har inte alltid varit
    By stardust74 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 21:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar
annons

Faktabank

Artiklar och nyttig information

Vårt instagram-flöde

Annons:
Annons: