Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hurra, hittade idag!

Skrivet av Cecilia med Juni & bf 040825
I nya katalogen från HM så finns det en rosa stålis-joggingdress! :-)

Jo, nu börjar jag tröttna på att vara gravid. Fast i och för sig så var det kanske värst den första halvan. Och eftersom jag gick ner så mycket i vikt då så väger jag bara ett kilo mer än innanjag blev gravid, och det känns ju jätteskönt nu! (Fast när jag mådde så illa var det ju _hemskt_!) Så lika stor och klumpig som när jag väntade Juni känner jag mig inte. :-)

Men det är så jobbigt att jag har så mycket sammandragningar! Kan inte göra någonting utan att få sammandragningar, det känns lite läskigt, och trycker liksom på lite. Det är mycket "stökigare" i magen den här gången, det är ganska obehagligt. Ibland tror jag att bäbisen ska komma när som helst, fast den stannar väl kvar till september bara för det nu! *s*

Vi har så mycket att fixa och pyssla med hemma, så den får nog vänta ett tag till, och det är ju först om 2 veckor som den är "välkommen ut", när jag gått 37 fulla veckor. Men Juni kom ju redan i vecka 38, så jag har lite svårt att tänka mig att jag skulle gå 40 veckor eller mer nu. Men det är ju inte omöjligt eller så, vem vet.

« Tillbaka till trådstarten

Artiklar från Familjeliv