Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Stackars duktiga lilla pluttan!

Skrivet av Anna-Maria med August 030819
Usch, dra armen ur led har jag hört ska göra hur ont som helst! Tur att det slutade så bra och att det ändå bara var det, för det går ju över när leden hamnar på plats igen!

Grattis till era enorma sömnframgångar! Jag känner mig sporrad av din berättelse, eftersom jag vet att ni var där vi är kvar...

Jag är också imponerad av hur mycket våra små förstår nu. Det känns faktiskt som om August förstår allt och orden har börjat bubbla ur munnen på honom. En lite tråkigare berättelse av slaget "Oj, vad han fattar" har jag från juldagen. Vi var hemma hos Augusts farmor och farfar och åt middag, tillsammans med kusiner och annan släkt. Augst älskar att dansa och spelade självklart lite musik som han kunde dansa till. Och han är verkligen söt och cool när han står där och gungar med kroppen. Hans farbror tittade på honom och skrattade åt honom, ja verkligen ÅT och inte MED. August slutade genast att dansa och jag kände hur det stack till i hjärtat.

Så tråkigt att även ni saknar vänner i Thailnd! Det finns verkligen inga ord! För egen del vet jag ännu inte om någon som var där, men jag fruktar för att börja jobba igen. Vet ju inte alls hur det ser ut på min skola!

Kram!

« Tillbaka till trådstarten

Artiklar från Familjeliv