Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Åhh...

Skrivet av Tessie m Celia aug-03
Vilken hemskt elak farbror! Usch vad arg jag skulle blivit.. Hoppas han är sympatisk i vanliga fall..

Och jo, även jag har ju hört att det gör svinont med urleddragningar och jag led verkligen med min lilla tjej. För att det gjorde göront var det ingen tvekan om. Men det var ju ändå skönt att hon slapp röntgen och gips och sådär. :)

Och så sömnen då.. Jo, jag önskar er verkligen all lycka och hoppas att det blir bättre för er. Det är verkligen skönt för oss att ha kommit hit vi kommit, men så har vi ju jobbat tämligen hårt för det också. Och gett det mycket tid inte minst. Det är ju nu ett halvår sen vi startade med NCSS och under den tiden har ju Celias sömn fått ta stor plats i våra liv. (Vi har t.ex. bara stört sovtiden och sovrutinen vid två tillfällen och det var nu till jul och nyår.) Så tid och uthållighet är väl vårt framgångsrecept. Men så har vi ju också varit två som hjälpts åt ganska ordentligt, även om jag nog fått dra det allra tyngsta lasset. Sen har jag väl inga illusioner om att det härifrån bara kommer att gå framåt, näe, jag är beredd på många bakslag och sömnlösa nätter. Men det är ju så det är!

Kramar, och lycka till med ert!

« Tillbaka till trådstarten

Artiklar från Familjeliv