Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nämen fy och usch...

Skrivet av Anja m Emil-00, Alice 29/5-04 & bf 13/6-05
Stackars Andreas och stackars er... hoppas verkligen att ni slipper... Hur var det med lilla Ida! Hade hon börjat gå än? Skulle ej förvåna mig...

Håller tummarna för att ni ej ska behöva få kräksjukan... bläääää...

vet du vad för skoj Emil fick nån dag efter vi hade träffats, mask i magen, yiippiiiieeeeee.... Jag är hur nojjig som helst och har sanerat hela lägenheten, tvättar sängkläderna varje dag, alla kläder vi haft på oss under dagen åker i maskin, vädrar konstant osv...

ja, jag är ju något neurotisk. Han hade det en halv dag, sen fick han ju medicin direkt... fick det på kvällen o fick medicin direkt på morgonen, men bläää och fy stackarn som han låg o grät för att det killade i rumpan och stackars mig då som fick pilla bort maskar och tvätta honom i gumpen, håller ärligt talat på att spy av sånt... nåväl!!

Nu är det ju 5 dagar sen så vi hoppas att vi inte får det!

Numer behandlas bara den drabbade, man ska INTE äta medicinen själv om man ej upptäckt att man är smittad. Då är det risk för att man blir resistent mot medicinen... Mmmmm hur kul hade det varit!!

Så om Maya får mask i magen så vet du var det kommer ifrån, och då är jag hemskt ledsen men å andra sidan så vet jag ej om vi kan ha smittat henne, då varken jag el Alice fick det, hmmmmmm....

Jättekram iallafall och du, vilken tur att ni ej var ute på vägarna när träden föll... Pust!

Kram igen

Anja

« Tillbaka till trådstarten

Artiklar från Familjeliv