Jag har ingen aning om vad jag väger nu, fast det där med vikten tycker jag är ganska ointressant...bättre att kolla sig i spegeln tycker jag, fast det är kanske inte så uppmuntrande just nu :/
De två första grav gick jag upp 10 och de gångerna gick jag snabbt ner och vart som vanligt igen.
Denna gången gick jag upp 19 kg och det har satt sig på rumpan o hötfterna och misstänker att det inte kommer gå snabbt att bli av med det överflödiga fettet denna gång :/
Några dagar efter förlossningen kändes jag jätte smal och tänkte nu jädrans skall här tas på vanliga kläder :D...jo tjena, fick dem inte ens över låren typ :(
Har en del tights etc som ändå går att använda värre är det ju med jeans o andra byxor...har iof lagt märke till att jag trivs ganska bra i mina mamma jeans och det är ju bra :)
Själv tänkte jag ta tag i min kropp efter vi har flyttat o så och när Tigra blivit lite större...World class har ett mamma/baby tränings pass som jag tänkte haka på, sedan får det väl bli lite spinning någon gång i veckan |