Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

JAHA!!!!!!!!!!!

Skrivet av Storpunkten med Lillpunkten
Det är Anna som säger att soc. inte gör ett bra arbete!!!!!!!!!!!!!!!! Det är NI SJÄLVA SOM KLANKAR PÅ SOC OCH SÄGER ATT DE GÖR DÅLIGA BEDÖMNINGAR OCH PRIORITERINGAR! NI SÄGER ATT SOC. GÖR DÅLIGA BEDÖMNINGAR OCH "DALTAR" MED FÖRÄLDRARNA OCH INTE HAR BARNENS BÄSTA FÖR ÖGONEN!!!!!!!!!!!
Eller är det bara till barnens bästa när de blir omhändertagna??????????? Om de hade inte "ARBETAT" med mamman till barnet som Anna berättade om HADE DET VARIT EN RÄTT bedömning då????????????
Jag sa "mamma" av ett misstag!!!!!!! Jag brukar säga "förälder" för att täcka in både mamma och pappa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Man behöver bara läsa dina inlägg så ser man vilken inställning du har!!!!!!!!!!!!!!!! Jag tycker det verkar vara familjehemmen som klagar på soc. och föräldrarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har jag sagt nåt om om att ni TAR BARN FRÅN FÖRÄLDRARNA????????
Pratar jag tillräckligt högt för att du ska höra??????????????
Om du tycker att jag inte vill förstå varför varför pratar du då?????????Tror du jag fattar bättre för att du SKRIKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag poängterade att du ju skrivit det själv!!!!!!!Är du blind???????????????
Jag kanske inte är en "NORMAL" förälder för DIG men jag är en BRA förälder och har ett barn som MÅR BRA och soc. säger att jag är en BÄTTRE FÖRÄLDER ÄN DE FLESTA. Men med er pessimism vad beträffar soc. bedömningar så GÄLLER VÄL INTE DET????????????

Tänkte svara Anna förut att jag tycker det verkar som soc. gör ett JÄTTE-ARBETE i deras kommun och inte verkar ha ett LÄTT arbete!!!!!!!!!! Men vem orkar TJAFFSA MED FAMILJEHEM??????????????

Tänk om ni familjehem var soc. tjänstemän vad väldigt mycket bättre det skulle bli!!!!!!*jätte-sarkastisk*

« Tillbaka till trådstarten