Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hamax Sleepy

Skrivet av Åsa N
den har vi och är SUPERNÖJDA! Dels har den viloläge, den är skålad i nacken så att barnet slipper sitta framåtböjd så mycket med huvudet och så har den mycket bra selar, både till överkroppen och till fötterna, Just dem till fötterna tycker jag är superduper-bra, har väninnor som tappat många barnskor för att de inte haft fotselar på sitsen, det slipper man med denna. Och så känns det säkrare, jag vet att dotterns fötter inte på något sätt kommer i hjulet eller liknande. Ett av de köp vi är mest nöjda med faktiskt!
Ett annat plus är att man inte behöver ha pakethållare till denna sitsen, det går alltså bra att ha den på mountainbikes o liknande. Och så kan man köpa ett extra fäste att ha på tex makens cykel, då är det mycket lätt att med ett enkelt handgrepp knäppa loss sitsen o byta till hans cykel. Så gör min syster o hennes man, och så lämnar de sitsen på dagis (hon lämnar, han hämtar). Alternativet var annars att köpa två billigare sitsar, men de ville ha denna och då blev det inte dyrare med en sits o två fästen.

Rörigt, jag vet
hoppas du får ut nåt av det =)

« Tillbaka till trådstarten