att skriva så som du rekommenderar Krammannen, då x mannen ej tilltalar mig, eller vistas i samma rum som mig. Allt är noll kontakt, x vill detta. Dock inte jag.
X skrev i bläck på mitt datorskrivna semesteravtal/förslag, så nog syns det alltid vad x har hållit på med. Dags att ta fram det i huvudförhandlingen som stundar här nu till tidiga våren.
Nej, jag tänker absolut inte skriva på samma sätt igen, som semesteravtalet, då alltså x gjort något brottsligt....?Ja, han ändrade ju vad jag skrivit i avtalet. Med väl synligt bläck.
Jag skrev för en vecka sedan ett julavtal och nyårsavtal för i år, och i detta fick x 8 utav 13 möjliga dagar i jul och nyårsumgänget med barnen, jag endast 5, men x har barnen vh, från fredag till måndag i vanliga fall, och vi har ett muntligt avtal som säger att x har jul och nyår med barnen detta år. Det innebär många dagar för x tillsammans med barnen, vilket ju är bra, men x skrev inte under avtalet/förslaget, utan skrev förhand till mig, på en "lapp" bredvid, att jag "glömt" att skriva på mitt eget avtal! X menade annars att avtalet var ok.
Jag skickade brevet med avtalet i rekommenderat, såsom jag fick tipsat om utav mina "vänner" här, med mottagarbevis.
X hämtade ut det. Men fyllde ej i det, mer än ovan kommentar, att jag glömt att skriva dit mitt eget namn på avtalet.
Avtalet är fortfarande inte påskrivet ännu utav x, ej mej heller för den delen. Hoppas att x kan sköta sig nu, ta barnen som han ska till nyår, och återlämna barnen vid satt tidpunkt i januari.
Ja, jag funderar igen...tankarna mal ofta....så det blir som vanligt....ett långt inlägg, med en massa bla, bla.
Tack för ditt svar, Krammannen.
|