Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Intressant är oxå

Skrivet av Nickann
Om det händer katten något.Den blir sjuk och enligt veterinär måsta tas bort.Undrar vad A säger då när en mängd pengar försvinner upp i luften.För A har ingen rätt att begära tillbaka pengar om det händer katten något under vistelsen på åland i väntan på alla papper blir klara.
Det enda A kan begära att en ny kattunge skaffas fram och då blir a fortfarande betalningsskyldig till nya vaccinationer.
Har kört längre än till Umeå så det är nada problem.Kortare dit än ner till Skånes sista punkt.
Men som sagt.Det är än så länge qp:s katt och jag kan bara ge en lösning på A:s önskemål om A verkligen vill ha katten.
qp har rätten fortfarande att ge katten till np
ågon annan så länge ej bindande kontrakt finns.

En annan syn har jag oxå fått på A.Det låter inte speciellt djurvänligt om A.SKA HA är det A skriver om katten.Tyvärr A...Du får inte.Du får betala dyrt serru.
Har en och en annan kontakt med hunduppfödare som säljer hundar härifrån till Sverige.Så jag vet vad det kostar för svenskar då de köper hund härifrån och vilken tid det tar FÖRE de får hunden som ej är riktigt valp längre.
Och A jag skriver att jag mer än gärna far med qp till dig med katten var du än bor.Men jag kan inte bestämma om det.Det är inte min katt.Utan qp:s!

« Tillbaka till trådstarten