Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Oscar oscar oscar...

Skrivet av Juli & Töserna i USA
nej, han har inte blöjja på sig för han är ute. När det blir kallt om natten fär han komma in med annars är han ute hund jusst nu. MEN! JAg har tagit kontakt med en familj som är intresserad i att kanske adoptera honom, och det skulle vara helt fantastiskt! Mamman i familjen är hemmafru och dem har 3 döttrar mellan 7 och 10 år.

Men Oscar känner jag som så att JAG orkar inte mera. Det finns hopp för HONOM, men inte för mig...om nu det låter klokt. Den här familjen är ifall dem adopterar honom villig att göra vad som krävs för att få honom rumsren, dem vet om alla hans problem.

Om dem inte gör det så kommer jag att köpa en liten crate och crate träna honom. Så fick jag Lizzie att bli rumsren och så rekomenderar dem här att man rumsrentränar sina hundar här. Det funkade ju inte när jag använde Lizzies crate, men det tror jag berodde på att den helt enkelt var för stor. Så nya tag.

Funkar inte det så ger jag upp honom till adoption till dachshund rescue, för då har jag gjort allt JAG kan göra.

Så OScar är fortfarande mitt lilla problembarn...men vi jobbar på det :)

Gulle dig att du undrade! KRAMISAR till dig och god fortsättning!

« Tillbaka till trådstarten

Artiklar från Familjeliv