Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

en gång för lite sedan..

Skrivet av Micke
Hade jag inga pengar till bensin det var en onsdag jag skulle få pengar på torsdagen och sa detta till henne men då sa hon att hon skulle iväg så hon kunde inte köra hit dem efter dagis, sa då att jag skulle försöka att fixa pengar vilket jag inte lyckades med, på onsd. Ringde jag till henne för att säga detta, inget svar, ringde även på hennes mobil, inget svar, skickade då ett SMS om hon kunde lämna barnen hos mig istället för på dagis klockan var då 08:40 på morgonen de börjar dagis vid 09:00 10 över nio fick jag ett svar nej jag har redan lämnat dem, försökte då ringa henne fram till c:a klockan 11:00 inget svar skickade även SMS inget svar där stod jag skulle hämta barnen på dagis 6 mil från mig klockan 13:00 ingen bensin i bilen inget svar från mitt ex.
Då fick jag reda på att kyrkan hade en fond så jag kontaktade Diakonissan som har hand om detta hade turen med mig att hon var där trots att hon egentligen inte skulle vara där den onsd. förklarade läget för henne hon ringde till sin chef och fick ett godkännande så hon kom upp med 200:- till bensin till mig.
Vet ni hur det känns när man måste tigga pengar från t ex. kyrkan bara för att barnens mamma strular, fick sedan tag i henne när jag åkte till Dagiset och då var hon någonannanstans än i närheten av dagiset..
Skall det verkligen vara så??

« Tillbaka till trådstarten