hej Carina tänkte att jag skulle efterlysa dig på snabben men gick in för att titta här först och här var du. Vad jobbigt att Celine är laktosintolerant, hon som redan har sin beskärda del av trubbel...
Men du låter ganska cool tycker jag, skönt. Det måste ju vara en lättnad att slippa prutta bland folk...Hannah pruttar också en hel del, vet ej hur detär i skolan, antagligen så är det inget problem.
Vad bra att du fortfarande kan vara sjukskriven om det är så turbulent på ditt jobb så kanske du gör klokt i att försöka vara sjukskriven längre.
Här har vi påsklov och Hannah är gnällig "har inget att göra" gnäll, själv hade jag tänkt att det skulle vara mysigt att bara lulla omkring i pyjamas halva dagen. Men eftermiddagarna har varit bra.
Adhd utredningen blir antagligen av redan innan sommaren. Ska bli skönt att få det gjort. Hannah har varit ganska orolig på sistone.
Pump nålarna har strulat en del så nu för vi dagbok för att se om det finns något sammanhang eftersom vi enligt experter gör helt rätt och ingen fattar varför det strular.
Hannah har inte astma. Skönt.
Vi får höras via telefon snart sköt om er och glad påsk.
Kram Pernilla |