Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ont i halsen!

Skrivet av Cecilia
Blir TOKIG!!! Nu gäller detta förvisso mig och min man men vår son kan ju inte säga om det gäller honom osså (18 månader).

Började med att jag fick hosta och ont i halsen, sedan min son och sedan min man.....fick ont i halsen säkert i noveber och har precis i veckan blivit av med det. Min man som fick sitt lite senare har fortfarande ont i halsen, hostar lite slemmigt osv. Tror ni inte att jag nu ikväll känner att halsondan kommer tillbaks igen!!!! Blir knäpp!!!

Vi var och kollade upp sonen när han hostade men då hittade man inget och han fick hostmedicin. Ingen av oss har ngn feber eller känner oss sjuka på ngt annat sätt. Tänkte ju gå till doktorn denna veckan när jag äntligen var ledig (kan inte gå ifrån jobb annars), men eftersom det onda gick över så struntade jag ju givet vis i det.

Någon som har varit med om liknande???
Svar på tråden: Ont i halsen!

Inte ont i halsen men....

Skrivet av  Helena m Emma 8/6-03 (Cissi 6/1-97)
jag är slemmig i halsen, allt från ofärgat till härligt neongult. *Blää* Och det har hållit på till och från sedan i slutet av oktober. Under den här tiden har övriga familjen varit förkylda i omgångar. Jag misstänker att det är mitt fel. Tiden bara går och jag får ju aldrig arslet ur och går till vc. Men nu ska jag ringa imorgon. Gör det du också.... Det kanske ligger något på lur i våra kroppar som inte kommer ut riktigt. Krya på dej!