Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hallå ni som gillar bakifrån....en liten fråga....

Skrivet av M
Hej ni som gillar bakifrån, verkar vara populärt, åtminstone skriver många det...*s* Jag undrar en sak, när ni säger bakifrån och att det är så skönt, så undrar jag om ni står på alla fyra med knän och händer i, eller ligger ner helt platt och putar med rumpan, eller om ni står på knä och lutar på armbågarna.... Förstår ni vad jag menar? Jag tycker om bakifrån, men blir alltid trött, då det känns som om jag får mycket vikt på mig då jag står på händer och knän, jag gillar liggandes helt platt, medan jag får kramp och blir nerpressad då jag står på knän och armbågar.... Hur gör ni, och varför är det så skönt bakifrån för er?
Svar på tråden: Hallå ni som gillar bakifrån....en liten fråga....

Absolut inte tröttsamt för mig.

Skrivet av  singelkvinnan
Förstår inte hur ni gör riktigt. Hänger killen på dig alltså...?
Själv står jag på alla fyra och killen står på knän bakom, alternativt på fötterna om det t.ex är vid sängkanten. Så det har aldrig varit tröttande för mig, eller vidare tröttande för killen.
Liggande med putande bak tycker jag däremot kan vara jobbigt, så därför gör jag knappt aldrig det längre.

 

inget tröttsamt alls.......

Skrivet av  Njutan
Håller med Singelkvinan. Fast jag är en stor kvinna så känns det inte alls tröttsamt bakifrån. Jag kan både stå på alla 4 med händer och knän i. "krypställning". Eller lägga ner överkroppen och bara ha knäna i madrassen och rumpan i vädret. Han står på knä och håller i mina axlar eller min midja. Underbart skönt!
 

Inte jobbigt tycker jag!

Skrivet av  Sexälskaren
Vi kör alla de tre varianterna som du beskriver, och jag älskar det verkligen, brukar bli så upphetsad att jag knappt vet vad jag gör till sist...
 

Alla sorter

Skrivet av  jockey
Vi gör alla soirter, och kära hustrun har aldrig klagat - det är ju jag som får jobba ;-D.

Mest upphetsande för mig är när hon har huvudet ner i sängen, rumpan i vädret och svankar ordentligt. Dels för att jag då har fri insyn av själva införandet, dels tycker jag att kvinnostjärtar är det vackraste som finns.

Jag längtar till nästa gång...
 

ALLT!!!!!!!!!!!!!!

Skrivet av  vovven!
Alla sorters ställningar bakifrån för mig, är det bästa i samlagsväg :)
Vi brukar variera, ibland ligger jag platt, ibland sitter jag upp med mannen bakom mig, ibland alla 4, ibland står vi på golvet.
 

det är inte jobbigt

Skrivet av  signhild/qp
tycker jag i alla fall!
Varken att stå på alla 4, eller ligga på mage och puta upp med rumpen, det är bara skönt!

Däremot tycker jag det är jobbigt att rida min man!
Är det fler som tycker det??
Fasiken vad jag blir trött i bena.
Kanske jag har dåliga benmuskler??!
 

ja, det kan jag tycka va lite jobbigt

Skrivet av  
jag blir jättetrött i vaderna & låren, tack & lov är det ingen favorit för mig eller mannen
 

Tips!

Skrivet av  Yes
För er som tycker det är jobbigt att rida mannen: luta bakåt och stöd er (händerna) på era egna hälar (som förhoppningsvis ska finnas där bakom er - hälarna alltså!) Det ger också mannen mycket bra läge för klitorisstimulering. Mmmmm....
 

jag blev visst lite kåt, ska nu vänta på min man. (imt)

Skrivet av  :-)
:-)
 

Tycker oxå att det är lite jobbigt

Skrivet av  Sandra
blir trött i armarna mär vi kör bakifrån. Och om man lutar sig på underarmarna händer det att jag får skavsår och det får mannen på knäna ocxå ibland (speciellt om man håller på på golvet.

Om man ska köra doggy stile så tycker jag att det är överlägset skönt att stå på knä golvet och luta sig över sängen eller soffan eller dyl.
 

Artiklar från Familjeliv