Svårt det där | |
Skrivet av | Sexbönan |
---|---|
Fråga om Era bröst och tillfredställelse! | |
Skrivet av | Ante |
Jag har en vuxen baby |
|
Skrivet av | sambo till en vuxenbebis |
Jag hade en stor baby vid mitt bröst igår. Min goa kille som så gärna vill vara liten och beroende ibland. Han låg där i blöja och sög mina bröst och jag fick inte bara en orgasm av att ha min älskade stora bebis där utan två. Så hjälpte jag honom att komma i blöjan och efteråt var vi alldeles slut bägge två. Han ville ta av sig blöjan och vara stor igen, men jag sade att han gott kunde ha den på sig ner till affären. Han tultade iväg och handlade och jag kände mig som en "sträng" och mycket upphetsad "mamma". När han kom tillbaka älskade vi straight. Så för mig är det bara trevligt att bli "ammad" av en vuxen man. | |
Svar på tråden: Jag har en vuxen baby | |
|
|
*Asgarv* |
|
Skrivet av Vill va som du! | |
Du skriver så himla roligt även om det är allvar i botten. "Tultade" iväg och handlade. Jag kan riktigt se hur han tultar iväg. Hihi! Du verkar vara en underbar människa. Ett stort hjärta och öppet sinne. | |
Men så tänder du på |
|
Skrivet av Sexbönan | |
att ha en vuxenbebis också. Det gör inte jag. Men det är trevligt att du har ett så öppet sinne. |
|
|
|
Paradiset!!! |
|
Skrivet av tenan | |
Tänk om man fick va med om det!!! Underbart! Vad det någon som märkte att han hade blöja? Jag menar det måste väl synas att man har blöja om man "tultar". Då är man väl så tjock mellan benen att man inte kan gå riktigt? Underbart att det finns såna som Du! Varma Hälsningar! |
|
Så tjock var den nog inte |
|
Skrivet av sambo till en vuxenbebis | |
vill väl inte skämma ut honom för hela stan. Det räcker väl med känslan av vad han har under byxorna för att han ska rodna. Så "tulta" var nog mest symboliskt... | |
En fråga. |
|
Skrivet av tenan | |
Kanske lite off topic. Vad har ni för blöjor och var får ni tag i dom? Apoteken säljer inga. Kan man köpa blöjor av sjukhusen utan att vara inkontinent? Att bli tänd av att ha blöjor kanske inte räcker? Fast man utför ju könsbytesoperationer det ligger ju nästan i samma område. Vad jag menar är att sjukhusen kunde tillhandahålla blöjor till dem som vill ha dom? Eller? |
|
|
|
Vilken fråga |
|
Skrivet av sambo till en vuxenbebis | |
*S* Vilka intrikata frågor. Kan väl svara så här: Jag jobbar i hemtjänsten. Där finns det resurser. |
|
Aha! |
|
Skrivet av tenan | |
Då är Du lite av expert på att byta blöjor på vuxna. Har nån gång märkt att det blir "liv" i gamla farbröder när dom får sin blöja bytt? | |
Vad Tyckte han? |
|
Skrivet av tenan | |
Vad tyckte han om den behandlingen? | |