Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

min kille vill bli sminkad...

Skrivet av lillan
Hur ser ni på det?
Svar på tråden: min kille vill bli sminkad...

har haft..

Skrivet av  baby
ett förhållande med en kille som ville att jag skulle klä honom till tje och sminka honom. inget jag direkt tände på, men jag gjorde ju honom lycklig ;)
allt är okej så länge båda är med på det, tycker jag!
 

Testa!

Skrivet av  lilla e
Min man har provat att bli sminkad och klädd i mina kläder. Det började efter en After Dark-show vi gick på då jag skämtsamt föreslog att jag skulle klä honom i drag. Han blev jätteupphetsad av det och vi har gjort det några gånger. Han är normalt sett väldigt manlig och skulle skämmas till tusen om någon av hans kompisar fick veta! Jag är inte orolig över att han ska bli transa.

Jag tänder inte det minsta på det, jag tycker att det ser helskumt ut med strumpbyxor på håriga ben och läppstift i ett manligt ansikte men jag håller masken och spelar med för min mans skull :-) Jag har dock sagt att jag tycker att han är mycket sexigare som man...

Jag tycker att du ska prova sminka din man, det är ju en oskyldig liten fantasi som inte skadar någon (möjligtvis dina strumpbyxor). Sen kan ju han i gengäld realisera någon av dina fantasier.
 

Det är just det

Skrivet av  lillan
att jag inte tänder på det. Tycker han ser jättelöjlig ut och har svårt för att inte skaratta.
 

Artiklar från Familjeliv