Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Är det skönare med stora snoppar?

Skrivet av ad
Jag bara undrar eftersom min sambo har en normalstor snopp.Den är 15-16 cm lång o normalgrov men jag har alltid undrat hur det känns att vara med en som har en riktigt stor o grov snopp.
Nån här som kan svara?
För det har väll lite att göra med hur killen är i sängen oxå.Bara för att killen har stor snopp behöver det ju inte betyda att han är bra i sängen.
Svar på tråden: Är det skönare med stora snoppar?

Japp!

Skrivet av  M
Om man med "stor" menar Grov! Behöver väl inte vara speciellt långa - men gärna tjocka... *mums*
 

Stor skillnad!

Skrivet av  b
Grov och "lagom" lång är bäst. Liten och tunn är inget vidare tycker jag. Lång men smal är inte heller så kul tycker jag..
 

Hur stort är grov?

Skrivet av  fialotta
Min sambo har 15 cm omkrets runt snoppen.
Är det normalgrovt eller?
 

För och nackdelar

Skrivet av  Kåtslynan
Min sambo har rätt stor k*k (23 cm) och ganska grov. Detta tycker jag är sååå himla gott och det är så grymt skön!! Fast beroende på vilken period man är i i menscykeln så är man mer eller mindre känslig i livmodern. Det är inte alltid min sambo kan ta mig hårt bakifrån utan att det gör ont. Fast jag måste säga att i mitt fall så är det till 99% super att ha en man med stor k*k
 

Precis

Skrivet av  Marie
...bara för att han har en stor å grov inte lika med att det är bättre för det.
Det handlar ju om teknik, men sen kan man ju inte komma ifrån att det finns sånna som vill ha stora å grova å sånna som vill ha mer lagom eller mindre.

Själv hör jag till den kategorin som vill HA grova....möjligtvis inte för långa, det gör för ont om han kommer för långt in, men grova....jag vill känna mig uppfylld, vill verkligen känna att jag har nått i mig, inte för jag behöver,jag känner nästan lika mycket en mindre men vill ha grova saker.

Om tekniken då, spelar nog ingen roll vilken stl en kille har, har han ingen teknik så är det ju inte tänande oavsett vilken stl han är utrustad med!
 

Undrar lite

Skrivet av  Crille
snoppens storlek tycks ju ha ganska stor betydelse för sexlivet om man får tro tjejerna som skrivit här. Därmed har det stor betydelse för relationen. Innebär det att ni väljer partner efter snoppstorlek? Jag får det intrycket av ovanstående inlägg och andra som jag läst. Det är inget som jag tänker moralisera över. Det står var och en fritt att välja sin partner efter eget godtycke.

Slidans beskaffenhet måste ju också ha betydelse för känslan av att vara uppfylld och för mannens känsla. Efter ett par barn brukar ju slidan bli slappare. Letar man upp en ny partner då med större penis?

Anser ni att det är klanderfritt att en man som tycker hans hustru blivit lite slapp i slidan efter tredje barnen ger sig ut på jakt efter en yngre kvinna som bättre kan tillfredställa honom?

 

Vart har

Skrivet av  Marie
du fått ifrån att en kvinna som fött flera barn måste vara större i slidan???

Jaja, kniper man inte som man ska så, kanske visst man är större men det är ju inte ALLA som är det.

Jag har fött 4 barn och min slida är TRÄNGRE efter dessa barn, mycket tack vare att jag knipit prdentligt vilket jag inte gjort innan.
Knipövningar minskar även risken för att läcka urin.

Och...jag väljer inte partner efter snoppstl....visst vill jag ha en grov sak i mig, MEN det jag faller först för är personen ifråga, SEN hur han är i sängen....kan han inget, har ingen teknik ect så har INTE stl betydelse över huvudtaget.
 

Håller med...

Skrivet av  Johnson

Det är många tjejer som blir tajtare i musen efter att ha valpat!
 

Ja,

Skrivet av  Lilla K
jag till exempel! Blev faktiskt lite förvånad över att den krymper mer efter varje förlossning (2st). Men inget negativt med det...:)
 

*skrattar*

Skrivet av  Marie som är lite deppig
...gott....

Lät så roligt bara...."efter att ha valpat"....

tack den behövdes just nu......
 

Marie...

Skrivet av  Johnson

:-)
Hoppas mitt svar inte framstod som flamsigt bara... även om jag tycker det är kul att du blev lite uppåt av det !
 

Johnson

Skrivet av  Marie som är lite deppig
...Absolut inte!!!!

*ler*
 

Crille...

Skrivet av  Johnson

Jag var nog lite kort i mitt svar...
Naturligtvis menade jag inte att många tjejer per automatik blir tajtare i musen efter att dom har valpat (dax för skratt igen Marie *blink* )
Men... just det att dom HAR det, och iom det har "fått en anledning" att göra knipövningar och annat som kanske gör att många blir tajtare?

 

Johnson

Skrivet av  Marie som är lite gladare nu!!
Jo det vart skratt igen...ska nog ändra min sign lite nu tror jag....att valpat skulle få mitt humör bättre....*ler*

*blink*

 

Marie...

Skrivet av  Johnson
Tänk att så lite kunde göra så mycket för så få *ler*
 

Johnson

Skrivet av  Marie som är lite gladare nu!!
Bra va....*ler*

ibland behövs så lite märker jag....*blink*
 

Marie...

Skrivet av  Johnson
Det känns bra att du är lite gladare nu!
Även om vi aldrig "pratat" förut så känns det bra... skumt vava??
 

Johnson

Skrivet av  Marie som är lite gladare nu!!
Jätte skumt...*ler*

Men bra eller???

Tycker jag....som precis hittat till "vilda"....fanns du där????

OM jag får fråga????
 

Vilda ?

Skrivet av  Johnson

Hehe... jo kanske...
Vad heter DU där då vava?? typ? ... alltså liksom?
*ler*
 

Johnson

Skrivet av  Marie som är lite gladare nu!!
Jo....liksom inge kul att bara säga så här....MEN har du lust att maila mig å kan "bevisa" att Du är Du....så kan jag tala om det....*ler*

[email protected]

Ps.ja det är en adress jag har om jag inte vill basunera ut till alla vem jag är innan jag känner folket ifråga....*ler*
 

Marie... =)

Skrivet av  Johnson

Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna bevisa att jag är jag... jag menar, vem som helst kan ju maila dej nu och utge sej för att vara en äkta Johnson?

Jag ska fundera ut ett sätt... *ler*
 

Johnson

Skrivet av  Marie som ÄR glad nu
Kom på nått du...:-)

Men kan säga som så att jag kommer veta vem du är ändå på ett sätt som jag inte skriver här då....*hehehe*
 

Hehe...

Skrivet av  Johnson

Du, jag mailar lite snabbt från en adress som börjar med Z :-)
(och jag gör det NU)
 

*springer å kollar*... *imt*

Skrivet av  Marie som ÄR glad nu
ih
 

Marie...

Skrivet av  Johnson
Got it?

Nu ska jag logga ut och göra annat!
Om du fick mailet, och vill, så är det ok att adda på MSN ;-)

 

Johnson

Skrivet av  Marie som ÄR glad nu
Fick det...:-)

Höres sen!!
 

Marie...

Skrivet av  Johnson
Hoppas det :-)
 

Har inte sagt att

Skrivet av  Crille
hon måste bli slappare men det är många som säger att de själva/deras partner blivit slappare. Kanske för att de inte sköter sina knipövningar.

Det är ju bra om du inte väljer partner efter snoppstorlek men varför diskuteras storleken så mycket på detta forum om det nu saknar betydelse?

Som jag tolkar dig är storlek ingen garanti men en förutsättning. Samtidigt säger du först personen sedan hur han är i sängen. Du säger också att du vill ha en grov sak i dig. Hur kan du sedan säga att du inte väljer partner efter storleken? Du menar alltså att du kan säga allt du det där och samtidigt kunna svära trohet till en man med en liten penis?
 

Ärligt

Skrivet av  Marie som är lite deppig
...talat så är det ingen garanti nej!

jag har varit tillsammans med killar som haft små snoppar, då menar jag SMÅ, som vid stånd kanske haft max 8 cm snopp om inte mindre (har ej mätt med linjal) å dom saknade tyvärr känslan för teknik/känsla oxå därav jag känner att hade han haft stor/grov snopp så hade jag åtminstonde kanske fått ut nått av det genom att få känna mig uppfylld ett tag.

jag har ärligt dumpat killar med små snoppar lika som jag dumpat dom med "normala" eller stora....i brist på teknik i sängen, brist på att lyssna på hur jag vill ha det osv...jag lyssnar givetvis på killen å kräver därför att han lyssnar på mig med vilket inte alla killar gör, utan dom tror att det bara är att köra på ungefär.

Men visst, hade jag haft en man med liten snopp, som bevisat att han KAN tekniken så skulle jag gärna svära trohet till honom, inget snack om saken.

men visst, jag sticker inte under stol med att jag blir väldigt kät av en kille med en stor snopp, men det är ju inte avgörande för om jag skall ingå säg äktenskap med honom eller inte, samma som för killar som kanske tycker om tjejjer med säg små bröst, träffar en med stora inte skulla kunna gå altargången för det.

Förstår du vad jag svammlar om????....*ler*
 

Marie

Skrivet av  Johnson
Vad är "stor" för dej då?
Är en av medellängd en "stor"?
 

Johnson

Skrivet av  Marie som är lite gladare nu!!
Stor för mig är allt över 18 cm....omkrets allt över 14 cm....
 

Marie...

Skrivet av  Johnson
Ok :-)

Ibland känns det skönt att ha en som är just medel, varken för stor eller för liten utan helt enkelt lagom för alla behov! *skratt*
 

Johnson

Skrivet av  Marie som är lite gladare nu!!
Medel är super det med....bara tekniken finns....*blink*
 

Hey...

Skrivet av  Johnson
Johnson fullkomligt kryllar av teknik! *ler*

Nä nu känns det som att vi babblar sönder det här inlägget...
 

Jag förstår

Skrivet av  Crille
tror jag.

Med motsvarande resonemang borde det vara rimligt att dumpa en kvinna som har problem med lust och därmed inte är intresserad av att ha sex eller utveckla sexlivet med nya infall och lite variation.

Det är vad jag ibland funderar på att göra. Med tanke på allt jag försökt så är jag liiite känslig mot kvinnor som passivt klagar på teknik och förmåga hos sina män eller män i allmänhet*ler*. Det krävs liksom två för att få till det på ett bra sätt.

Jag menar inte att du Marie tillhör den passiva kategorin

 

Crille

Skrivet av  Marie som är lite gladare nu!!
Då är vi två fast motvänt då....förstår du....????
 

Crille

Skrivet av  Lady
Jag förstår dig. Har varit där. För mig är sex en väldigt viktig del i ett förhållande. Om min partner inte skulle vilja göra något åt sin borttappade lust så skulle jag med fundera på att lämna förhållandet. Om man inte vill ha lusten tillbaka, finns det verkligen kärlek då?
 

Det är i varje

Skrivet av  Crille
fall lätt att tro att kärleken är borta om det inte finns någon lust eller vilja att göra något åt det.

Nåväl, ämnet var egentligen penisstorlek. Jag tror inte att det p g a stlk som min fru saknar lust.

Som jag skrev längre ner som svar på ett annat penisstorleksinlägg sa en sexolog att en stor penis är bra att ha om ens partner inte älskar en.
 

Underbart, Crille :-)

Skrivet av  Åke Tråk
Vi killar skulle kanske kontra med en trång- eller slapp-enkät...?
 

Nejnejenej!!!!!

Skrivet av  Kåtslynan
Jag ÄLSKAR min man oavsett givetvis! Jag har aldrig sagt att det ska vara stora k*kar men bara att jag nu uppskattar min mans k*k när jag väl har en stor!

Dessutom så har jag i alla fall inte blivit slapp i f*ttan efter 2 st förlossningar!! Enligt min sambo har det blivit bättre i och med att man tränar knip nu vilket man inte gjorde innan!!
 

Artiklar från Familjeliv