Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Solskenshistoria kanske

Skrivet av nymfa
För två år sedan hade jag ett onenight med en kille som jag kände lite sen tidigare. Det var fruktansvärt. Mitt under sexet så tar han mig där bak utan någon som helst förvarning. Det gjorde snoront, jag grät och bad honom sluta, men han fortsatte.

Det här har varit jättejobbigt för mig efteråt. Så fort jag skulle ha sex sen stelnade jag till så fort killen kom åt för långt bak och bröt ihop i tårar flera gånger. Kunde aldrig berätta varför, det var för skämmigt. Min kille fattade ingenting så klart. Jag ljög och sa att det berodde på allt möjligt annat, för jag skämdes ju så.

Så träffar jag en annan man för ett tag sen och vi pratar om allt. Efter att kännt varann ett tag så berättar jag om detta jag råkat ut för. Jag trodde han skulle tycka att ajg fick skylla mig själv lite, men han blev arg på den killen som gjorde detta och fick mig att fatta att det var inte okej att bete sig som han gjorde!! Jag hade inte gjort något fel!!

Det här var helt otroligt för mig. Att ha burit skammen och känslan av att jag hade mig själv att skylla så länge. Helt otroligt!!

Så har vi sex, jag och edn nye mannen. Han är underbar. På alla vis. Vi har sex både kroppsligt och själsligt, han finns både i min kropp och i mitt sinne. Jag vågar lita på honom, och är inte rädd att han ska göra mig illa.

Vi har ett underbart sexliv tillsammans. Exprimenterar och njuter till fullo av varandra och med varandra.

Så nu senast vi träffades så hade han köpt babyolja och det var fantastiskt att olja in varandra och bara leka med varandras kroppar. Och då oljar han in mig, och leker med fingrarna runt mitt kön. Det var så makalöst skönt, och då låter han försiktigt ett finger glida in där bak. Försiktigt, mjukt och lite avvaktande för att se hur jag reagerar. Det gick för mig på stört!

Efteråt grät jag. Han låg och höll om mig och jag bara grät. Inte av smärta för vad jag gått igenom utan för vad jag missat genom allt. Det var så underbart att bli rörd på det sättet. Så underbart att kunna lita på en annan man så mycket. Jag förbannar den man som förstörde mig så, men är så otroligt glad att jag har denne nye som kunde läka mig och ge mig tillbaka det som var taget.
Svar på tråden: Solskenshistoria kanske

Låter härligt!

Skrivet av  cecilia
Din beskrivning låter härlig , men kom ihåg en sak, man måste inte gilla analsex! Det är inget fel på en kvinna som helt enkelt inte tycker om det. Jag är en av dem och som jag känner nu kommer jag aldrig att gilla det heller så jag skulle aldrig gå med på att ens försökta testa igen. Till skillnad mot förr då jag var blyg och inte vågade säga ifrån så talar jag nu om det så fort jag påbörjar en ny relation och han närmar sig min rumpa. En kille som inte accepterar att jag inte vill ha analsex han kan helt enkelt dra till någon annan mer villig rumpa än min.
Kul i alla fall att det är kul för er!
 

Tag vara på Honom!

Skrivet av  engeltina
Njut och upptäck, var glad :-)
 

Artiklar från Familjeliv