Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Fråga till er som är rakade

Skrivet av cecilia
Om ni är rakade nu och skulle träffa en partner som inte ville ha en rakad partner, hur skulle ni göra då, skita i hans/hennes önskemål eller låta busken växa?

Själv skulle jag inte kunna tänka mig att ha hår där nere. Jag älskar att se ut sån här och dessutom njuter jag mycket mera av sexet. Ingen man skulle kunna få mig att låta busken växa och jag skulle inte klara att vara tillsammans med en man med jättebuske heller!
Svar på tråden: Fråga till er som är rakade

Självklart...

Skrivet av  Dex
... skulle jag inte ställa upp på att vara orakad om jag nu skulle vara i läget att träffa en ny kvinna... och jag skulle nog dessutom ge henne ett val oxå...
 

Jag skulle nog...

Skrivet av  *Milla*
...fortsätta att vara rakad. Det är jag, det känns naturligt för mig. jag har varit det länge, länge och gillar det av flera anledningar. Fint, skönt och känns fräscht.
Men samtidigt är det viktigt för mig att han finner mig attraktiv förstås, fast det tror jag att han skulle även om jag var rakad. De flesta finner ju sin partner attraktiv bara man trivs med sig själv.
 

alla får väl ha önskemål...

Skrivet av  em...
..men jag brukar göra som jag själv vill iaf.. det är ju frågan om vad man trivs med, och jag kan ju åxå bara framföra mina önskemål men inte skulle jag dumpa han för att han hade buske..
 

Jag skulle raka mig

Skrivet av  Duriel
ändå. Det är ju mest för mitt eget välbefinnande. Är partnen inte nöjd med det så är det ingen bra partner som hänger upp sig på om jag har rakad pung eller inte...

Jag rakar mig själv och sköter den nedre frisyren på hustrun med för den delen (fast jag får inte ta allt :))
 

Han går...

Skrivet av  Eliza
...fetbort om han skulle kräva att jag rakade mig! Då skulle jag ju definitivt inse att han inte är intresserad av MIG som person utan av vissa attribut. Jag skulle lägga honom till samlingen av "knäppgökar jag mött" och berätta kul historier om honom på Nätet...
 

Mitt ex.

Skrivet av  SwingersLadyn
Gillade inte rakade kvinnor speciellt. Han föredrog kvinnor med hår. Hade jag då övergått till att vara hårig så hade säkert ingen anklagat mig för att vara "mannen till viljes" :)

Så nej, jag fortsatte raka mig eftersom det är vad jag vill och vad som passar mig bäst.
 

Kul att......

Skrivet av  LudvigIII
.....du är tillbaka SwingersLady! Jag har saknat dina vettiga synpunkter! Hoppas att du fortsättningsvis dyker upp lite oftare här på Kvinna och Man.
 

Artiklar från Familjeliv