Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Killen är 33år och helt OERFAREN m. sex

Skrivet av Tingelinga
Hej alla,
haft en paus här ett tag med jul och sånt strunt. Träffade i mellandagarna en man jag blev intresserad av..har varit skild i två år och datat löst under den tiden.. och haft bra sex, men tröttnat snabbt på daterna. Jag dras till riktiga manliga "hunks", men har själv ändå mer djup än så.. tröttnar på att ingen har en bok i bokhyllan typ :-).
MEN så träffade jag då denna mannen, en kompis kompis som ser normalbra ut, men mindre bra ut än dom jag brukar träffa. Han är lång och lite pojkig, samtidigt som han har en trygghet och djup. Vi pratar jättebra och jag blev attraherad av honom både utseende och personmässigt. Flera seriösa dater, och sen hem till mig en kväll. Han tog inget initiativ på tre timmar i en soffa.. och när vi väl kysstes på mitt initiativ så var han helt BORTA, bara satt med munnen öppen. Men vi fortsatte tappert, för att sedan gå och lägga oss. Han var märkbart supernervös så då tonade vi ner det lite, och gosade och sov en stund. SEN nytt försök, då från min sida.. och han var dels supernervös, och dels helt borta igen. Mitt i själva ingångskäget tappades ståndet och så var det med det. Han verkar aldrig ha hållit i en kvinna, och knappt ens veta basic, hur man lägger sig tillrätta etc.. och jag är nog lite chockad. Kan man vara så ovetande?? Man ser mer på film herregud.. dessutom gillar jag när mannen har mkt "GO" och tar ledningen.
SEN var han ändå kärleksfull klappar mig på kinderna, smekte håret, höll om mig hela natten etc.. och jag tycker jättemkt om honom.. och vi ska ses igen. MEN hur går jag vidare? Jag är skeptisk till att PRATA om sex, det blir lätt så stor grej, ytterligare en låsning. Känner ngn igen scenariot? Finns det hopp?
Svar på tråden: Killen är 33år och helt OERFAREN m. sex

Är han...

Skrivet av  Eliza
...verkligen heterosexuell???

Jag skulle verkligen undra...
 

Eller bara hysteriskt nervös?

Skrivet av  Tullsan
Eller?
 

Artiklar från Familjeliv