Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

U2 har gjort det igen!

Skrivet av Elle, a cELLEbration and a Party Girl
Åh, jag måste bara få bubbla ur mig hur otroligt bra U2:s nya skiva är! Ojojoj, vad jag har längtat och väntat på den här. Jag firar 15-årsjubileum som svårt U2-fan nästa år, och jag tröttnar ALDRIG!

Det är så himla kul att höra lite av det riktigt gamla U2-soundet igen. Det är så bra att det bara pirrar i magen och jag jublar högt och spelar luftgitarr mellan annonsmakerierna!

Kram alla U2-fans!
Elle, a cELLEbration and a Party Girl
Svar på tråden: U2 har gjort det igen!

Jag visst är skivan sjuuuuuukt bra?

Skrivet av  Kicki som är glad att U2 är tillbaka till sina rötter igen :)
Tänkte just gå in och skriva ett inlägg om detta, men du hann först! Man får inte nog av skivan, utan vill bara lyssna om och om igen! Bonos röst har aldrig varit bättre, och inte heller The edge gitarr.

Jag både spelar luftgitarr och gråter om vartannat när jag lyssnar. Helt fantastiska texter! Och så minns jag min "ungdoms" dagar i ett skimmer som kanske inte fanns där då, men som finns där nu. (Jo, faktum är nog att jag är en av få som vill bli 14-21 igen ;-)!)

Jag firar nog minst 20-års jubileum som U2-fan i år.

Hälsar
 

Och jag firar...

Skrivet av  Bus
...(usch) 23-årigt jubileum...är man så gammal?
Men visst är skivan bra! Längtar till kommande turné!
 

Grunnade just på...

Skrivet av  Lillan med Carl-03
hur länge jag hade varit U2-fan och kom fram till att det i alla fall måste vara +20 år, eftersom jag redan hade två skivor med dem när de var med på LiveAid 1985... Jag får helt plötsligt en helt annan förståelse för varför min mamma var eld och lågor över SAMMA grupp när hon var 34 (och för den delen 54!) som när hon var 14... Rolling Stones i hennes fall *ler*
 

Hej U2-fans!

Skrivet av  Elle, a cELLEbration and a Party Girl
Vad kul att vi är flera som tycker om dem. Såg också att jag måste ha varit i det blå när jag skrev inlägget. Jag firar ju förstås 22-årsjubileum nästa år. (Visst blir 2005-1983=22?) Just nu har jag bara "Original of the species" i huvudet. Jäklar vad bra den är!!!

Kicki, jag håller med dig. Visst är det härligt att höra det gamla, goda U2-soundet igen? Jag har slitit på mina vinylsinglar nu och nynnar på "A Celebration"

Kram alla U2-fans!
"I gotta go"
Elle
 

Hej igen!

Skrivet av  Kicki
Såg i din info att du är född 1970. Det är jag med :)! Och jag började också lyssna på U2 runt 1983-84. Kul!

Jag får väl rota fram lite gamla singlar själv och lyssna!

Kram
 

Hej,

Skrivet av  Elle, a cELLEbration and a Party Girl
Åh, vad lustigt. Samma årskull och samma härliga inställning till U2. Jag såg att de skulle spela på Ullevi i sommar, (2005). I´ll be there!

Nu har jag spelat "How to dismantle ..." sen den 24/11, och den bara växer och blir bättre och större för varje dag.

Mmm, det var härliga tider där, runt 1984-1985 ... Jag blir också gärna tonåring igen *skratt*!

Vi ses!
Kram, Elle
 

Artiklar från Familjeliv