Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Fick patyparadise

Skrivet av Holken
med amelia och jag älskar sådana spel men jag fattar inte nått ?
Hur får jga tex. kocken att laga den maten jag vill ? han lagar ju bara den maten som står i receptet.
Måste man styra servitriseran för att dom skall plocka upp?

Jag får fram en sirkel med lite olika alternativ tex. plocka..men det fungerar inte ??

Vad kan jag få hjälp ?
Svar på tråden: Fick patyparadise

Vad är det för spel *nyfiken*

Skrivet av  Jenny
Det låter som sims.... I sånt fall vill jag med he det ju...

Kram Jenny
 

Det är nog samma

Skrivet av  Holken
stil men detta är inte alls lika avancerat + att jag fattar inte ett piss.

Men vill du ha det kostar det drygt 30 kr om du köper Amelia...får du inte skivan med så finns det en kupong man kan skicka in..

lycka till !
 

Kollade på amelia idag

Skrivet av  Jernny
och är det det detta nummret som har skivan?? Denna Amelian kom ut den 4 April tror jag.... Kanske vadet förra nummret???

Jenny
 

Det fick jag också

Skrivet av  Lena
Hur får man möbler och sånt till gästerna ..jag menar något måste de ju sitta på
Fattar inte heller hur det går till och det tycker jag är syyynd
 

Möblerna fattar jag

Skrivet av  Holken
hur man får... du måte trycka på den ikonen som är överst...tror att den såg ut som en gubbe och ett bord eller nått. Klicka dig fram med hjälp av små pilarna och tryck sedan på "köpa" knappen.

Vad jag inte fattar är det där med maten ?
Hur mycket mat skall man laga dom är ju hungriga hela tiden. Och i min kyl kan jag bara ha fun light saft....dom andra sakerna syns inte fast jag har köpt dom...hm jag tror jag lägger ner...
 

Jag har provat!

Skrivet av  Långbena
Och det enklaste är att köpa flera av alla varor direkt. Som sagt så syns bara fun light saften i kylen, men du får laga maten efter det recept som kommer upp. Och eftersom du innan har köpt alla saker så kommer kocken att laga den rätten, sedan gör han nästa rätt direkt och servitriserna fixar drinkar genom att plocka funlighten ifrån kylen. Du kan sedan välja att servitriserna ska ge de hungrigaste och törstigaste gästerna först. Men se upp, är gästerna missnöjda så går de fram och kastar den nygjorda maten på golvet, och då måste du kasta ut dem.
Jag har dock inte lyckats att hålla festen igång under en hel "kväll" ännu, men det kommer väl.
Lycka till!
 

affar inte hur jag kan välja att ser

Skrivet av  Holken
vitriserna delar ut mat. gästerna tar för sig bara.

nä jag har lagt ner det... men tack ändå
 

Artiklar från Familjeliv