Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Molle

Skrivet av Belle
Hur gör man med smajlisarna?
Svar på tråden: Molle

när

Skrivet av  Molle
man klickat på rätt så byter det figurer.
Men jag har en fusklapp som jag skrev i natt om du vill ha =)
 

Jaaa

Skrivet av  Belle
Klart jag vill ha :-)
 

=)

Skrivet av  Molle
Trodde nästan det *s*
6 7 11 4 6 7 8 9 10 12 11 6 10 1 7 6 6 9 7 4 5 11 12 1 11 6 på den sista ska det stå 1101
 

Molle *ot*

Skrivet av  Belle
Varför har du ingen info *nyfiken*
Tack för koden
nu funderar jag över hur jag ska göra med den gröna ratten i rum 7
 

eller förresten

Skrivet av  Belle
Pennan och pappret...
 

ääh

Skrivet av  Belle
Det var inget jag löste det själv *S*
 

Belle

Skrivet av  Molle
sorry har inte haft igång datorn. Har hämtat dottern på dagis...
Men kommer sitta här ett tag nu.
Hur går det?
Skriv om du fastnar ska jag se om jag kan hjälpa.
Har ingen info, får väl fixa en ;o)
 

Molle.. blå rummet...

Skrivet av  batbut
har jag hamnat i fast jag inte skulle... har hittat pennan och cylinder. Skrivit hjälp mig och fått tbx med dödskalle. Ruckar på tavlan - inget händer! Lyfter luren och slår lite nummer. Inget händer! Vad har jag missat? Och vart skall cylinder vara? Med eller utan lapp i?
 

rucka mer

Skrivet av  Ostbollen
ända till den ramlar ner.

Ledtråd till telefonen: Du ska skriva samma som på lappen.(har du mobil;0)
 

nu åkte tavlan...

Skrivet av  batbut
och jag irrar runt och runt och runt..."vaffo gör man på dette viset..." Vuxna människa, jag borde sluta och gå hem istället *S*
 

*ha ha*

Skrivet av  Ostbollen
Visst blir man fundersam över sig själv ibland....irra på du men se vad jag skrev under om du vill ha hjälp...
 

Ostbollen

Skrivet av  batbut
tack. Har lyft luren och slagit numret, men sen då? Och jag har nu ruckat ca 100 ggr.. inget händer. Skall cylinder vara på ngt speciellt ställe? Skall gardinen var uppe eller nere?
 

alltså

Skrivet av  Ostbollen
tavlan ska ramla ner och bakom finns något du kan skicka....men du ska göra något med den med pennan innan.....jag tryckte bara frenetiskt i alla hörn så ramlade den. om du går ifrån och kommer tillbaka kanske det går....

ursäkta stavningen, matar bebis...
 

tackar..

Skrivet av  batbut
tavlan är i backen, har ritat på gubben och skickat iväg den. och så slagit numret igen. Och då vips hamnar jag vid rörposten och cylinder är tbx.. och jag irrar. Känner mig som IQ fiskmås.... tragiskt *s*
 

psst

Skrivet av  Ostbollen
kolla i cylindern...
 

jag är puckad!

Skrivet av  batbut
tittar i cylindern, får tbx sedeln och sedan är det tomt.... jag måste göra saker och ting i fel ordning.... blääääääääääääää I do not like this! Förbaskade japaner som förstör min dag *s*
 

Du ska nog ,läs ej om du ej vill veta allt.

Skrivet av  Ostbollen
skicka innan du ringer,tror jag men är inte säker.

Alltså jag gjorde: Hitta penna papper sedel. Skicka papper få tbx med döskalle. skicka sedel och ringa...titta i cylindern när den kommer tillbaka annars gör du tvärtom med de två siste stegen, minns ej riktigt...
 

Är du ute??? imt

Skrivet av  Ostbollen
s
 

nopi...

Skrivet av  batbut
jag gör ngt fel.... ringer och skickar cylinder. Skickar cylinder och ringer. Hamnar per automatik vid rörposten, öppnar, sedel i och försöker titta - tomt! Jag tror jag ger upp *s*
 

Vad händer

Skrivet av  Ostbollen
när du ringer?
 

nothing...

Skrivet av  batbut
absolut ingenting. Jag lyfter luren, trycker in 4357*63 och inget händer. När jag flyttar mig runt i rummet så läggs luren på
 

det

Skrivet av  Ostbollen
ska säga ok.tror att du ska skicka mutan först. har du ritat tillräckligt på den?
 

nu gick det...

Skrivet av  batbut
ingen aning om hur.. jag väntade väl tillräckligt länge...*S*.... ska snabba mig att logga ur och gå hem... annars sitter jag väl här halva natten...*s*
 

glömde en sak..

Skrivet av  batbut
tack! Du sparade in ett besök på akuten... jag hade dunkat huvudet i datorn snart *S\'
 

Molle!

Skrivet av  Belle
Blä :-( Fick datorproblem och var tvungen att stänga ner, kunde inte spara på spelet så det försvann!

Förresten är du en han eller hon? Ålder?