Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hur jäkla läng ska man vicka på tavelhelvetet?

Skrivet av Tant Grön
i blåa rummet? Gör jag fel lr är det bara att vicka i tills man får musarm lr? Jag vickar hysteriskt i vänstra hörnet och tavlan hoppar som attan men huuuuuur läääääängeeeee tar det innan det händer nåt?
Svar på tråden: Hur jäkla läng ska man vicka på tavelhelvetet?

Jag gav upp på

Skrivet av  Liten Lotta
den där j*kla tavlan.. Började med Logan istället! :o)
 

Först i högra hörnet..

Skrivet av  Mysmamman
så att den fastnar i snett läge, sedan i vänstra hörnet så den typ ruckas ännu mer.

Jag har för mig att jag gjorde sakta på slutet och då ramlade den ner, men jag är inte helt säker.
 

Har gjort som du

Skrivet av  Tant Grön
men inte fan ramlade skiten ner. Har testat både med rullgardinen uppe och ner, om nu det spelar nåogon roll. Kan du berätta, ungefär hur länge du höll på att rucka? 1 minut? 3 dagar? 15 sekunder? lr vad?
 

Jag tror..

Skrivet av  Mysmamman
inte jag höll på så länge, kanske 10-15 sekunder på varje sida.

Prova att göra snabbt i början tills det att den börjar vicka, sedan saktare och stanna i "nedåt" läget innan du börjar i andra hörnet. Gör sedan samma på andra sidan och stanna i samma läge.

Funkar det inte med nedåt-läge så prova uppåt-läge. Ang rullgardinen har jag ingen aning för det gick i alla fall utan att jag ens tänkte på den.
 

Det funkar inte

Skrivet av  Tant Grön
:( men tack ändå! nu skiter jag i det och går på office istället!
 

Jag höll på och

Skrivet av  Liten Lotta
rucka i alla möjliga varianter, både långa stunder och korta.. Men det sk*t sig kraftigt!! :( Gav upp som sagt!

*tbax o kollar på Stockholm Live*
 

Artiklar från Familjeliv