Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Myst

Skrivet av EmmaS
Har suttit och läst lite längre bak (bortom hus och rum *s*) och såg att det var lite skriverier om Myst. Blev så sugen att nu har jahg neställt Myst1&2 i ett paket =) Hoppas att det är så roligt som ni skriver =)
Svar på tråden: Myst

Jajaja!!!

Skrivet av  Liten Lotta
Du kommer inte att ångra dig! Med Myst II, menar du Riven då?? Jag fullkomligt älskar de spelen, har för ett tag sedan spelat ut Myst IV.. :o)

Ha det så skoj och hojta till om du behöver hjälp!
 

Ja det tror jag

Skrivet av  EmmaS
Jag hittade detta spel http://www.webhallen.com/prod.php?id=1897
och när jag kollade nu så hette det vist Riven *s*

Jag hoppas att det kommer på måndag *längtar*
 

Jaså?

Skrivet av  Liten Lotta
Webhallen har dem? De kanske har flera skojiga grejer?? *gnuggar händerna* De finns på gångavstånd så jag kanske skall ta en promenad? *s*
 

Du kan vara lugn...

Skrivet av  Jessie
Om du blivit intresserad av spelen genom att läsa om dem här kan du inte bli besviken. Riven är hittills det bästa av dem, anser jag själv. Men börja med Myst först. Är det första i 3D-version eller inte?

Själv har jag varit för upptagen med annat att jag inte hunnit sätta mig mer med Revelation (Myst IV). Jag sitter på samma ställe som förrut, dvs i Spire.

Jag bara älskar spelen, men man måste ha tid att sätta sig lite med dem. Annars går det inget bra. Gissar att jag kanske måste börja om när jag väl kommer till skott.

Lycka till och om du behöver fråga om något så hör av dig på den här sidan. Jag tror att jag kan hela Myst och Riven och deras platser utantill, så jag behöver nog inte öppna dem igen för att kolla upp.

Lycka till!!
 

Artiklar från Familjeliv