Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Molle

Skrivet av Trileia
Hur gick det med Case of crabs. Klarat det? Jag fixade det, så vill du ha hjälp så säg bara till!
Svar på tråden: Molle

Va?! Fixade du hela? Då...

Skrivet av  dOkToRfEELgoOd
... kan du väl gå in i forumet och lägga till lite ledtrådar eller spoilers...?

*svär över att sitta fast*
 

Oj.. ööh, ja ;)

Skrivet av  Trileia
Jag tror det i alla fall.. jo men det måste jag har gjort..
Kan väl lägga in lite spoliers visst!! ;)
 

*mutter mutter*

Skrivet av  Liten Lotta
Mitt sabla spel fu*kade upp sig så jga aldrig kunde ta osten.. Nu har jag klagat på det i all evighet känns det som.. :o)
 

hej

Skrivet av  Molle
Men det är något tokigt med det spelet ju.
Liten Lotta kunde göra en massa saker som jag inte kunde.
Hon kunde tex gå in på cafet utan finavtryck. men jag måste ha dom annars kommer jag inte in. Och det går inte att ta några avtryck heller =(
 

Har du skurit sönder boken om avtryck?

Skrivet av  Trileia
Det måste man göra.. Boken står i b0okhyllan i kontoret. Du använder kniven på den så får du en liten folder.

För att följa foldern tar du look och folder. Sen gör du allt som han säger till dig.

Har du gjort det vet jag inte va som är fel!
 

har provat

Skrivet av  Molle
men det funkar inte, inget händer.
 

Men va trist!!!

Skrivet av  Trileia
Ååå typiskt.
Äsch då vet jag inte vad det kan vara för fel ju :(
Förstår om du är less, men om du vill och orkar, så har jag i alla fall skrivit en walkthrough på spelforumet. Men det är inget tvång att läsa den såklart.

trist att det buggar i alla fall :/
 

jag testde att spela om

Skrivet av  Liten Lotta
spelet, men jag kan fortf inte plocka upp osten...*irriterad* Har iofs inte testat på en annan maskin dock, får göra det imorgon. Så Molle har rätt att något skumt är det med spelet!
 

För mig fungerade det bra!!

Skrivet av  Mysmamman
Jag har ingen aning om vad som kan vara fel. Antar att du redan testat att titta på hints i menyn till vänster och där följt alla stegen??

Fattar inte varför du inte kan ta upp osten, hmmmm....
 

Ostbuggen löser man genom...

Skrivet av  dOkToRfEELgoOd
... att med hjälp av muspekaren "känna" utefter bibliotekskortets kanter. Kolla noga, du bör kunna se ordet "Cheese" dyka upp om du pillar lite. Välj och använd Cheese med fejk-krabban.
 

men va!?

Skrivet av  Liten Lotta
varför hamnade inte osten i en egen ruta för? Första ggn jag spelade hamnade osten i en egen ruta jueh... *surar* men den försvann när jag bytte "scen".. På\'t igen ba\' med andra ord!
 

Artiklar från Familjeliv